سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی که به یقین او را صالح دانسته ای، مبادا که بدگمانی، [نظر] تو را نسبت به او تباه سازد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 تیر 27 , ساعت 12:9 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دیروز (25 تیر97) همزمان با سالروز برجام (گوساله سامری) رئیس جمهور و سایر اعضاء هیئت دولت، توسط رهبر معظم انقلاب، فراخوانده شدند، تا مدعیان تدبیر و امید را از ناامیدی، بی تدبیری خارج نماید، زیرا این جماعت غربزده در 5 سال گذشته، تمام فرصتهای نظام اسلامی را در پی وعده های نسیه کدخدا(آمریکا) تباه کردند و این روزها در اوج نقشه های شوم شیطان بزرگ، دولت حسن روحانی همچنان در پی رضایت کدخدا از طریق ماندن در برجام و بستن با سه کشور اروپایی است! و این یعنی حماقت و دیوانگی مجدد!

خود کرده را تدبیر چیست! خیانت حسن روحانی در تقدیم کلید خروج آمریکا از برجام و تصویب تحریمهای مجدد آمریکا قطعی استا ولذا با خروج ترامپ از برجام، فتنه‌ی اقتصادی و سیاسی محمد باقر نوبخت معاون برنامه و بودجه دولت، در راستای منافع آمریکا و قشر اشرافی 4 درصدی کلید خورد و بیش از 60 تن طلا و 20 میلیارد دلار از ذخایر ملت، آنهم برای نارضایتی اکثر ملت ایران به حراج و تاراج گذاشته شد! تا این روزها قوه قضائیه را بدنبال نخود سیاهی بفرستند، که خود آفریده‌اند.

رهبر تیزبین انقلاب اسلامی در اوج بی تدبیری دولت و در اوج توطئه های دشمن وارد میدان شده تا بازهم دولت اعتدال را که با تزویر و دیوانگی، شرایط سخت اقتصادی را بر کشور و ملت تحمیل نموده، از خطر سقوط نجات دهند، زیرا در شرایطی که با تحریمها و توطئه های پیچیده‌ی‌ استکبار جهانی روبرو هستیم و دولت اعتدال بشدت وحشت نموده، چاره‌ای بجز همراهی، حمایت، تشویق و ترغیب دولت نیست و این رمزی است که از دل دردمند و زبان رهبر عزیزمان شنیده‌ایم‌ که فرمودند: «من اطلاع موثق دارم که هدف دشمن ایجاد آشوب در کشور است.» و در جای دیگری معظم له به اصحاب خاص فرمودند: "تا حضرت امام رهبر بودند، ما سپر امام می شدیم و از زمانی که من رهبر شدم، سپر بلای رئیسان جمهور گردیده‌ام."

آری در زمان امیر المومنین علی علیه السلام جریان قاسطین به گونه‌ای تبلیغ می‌کرد، که وقتی شتر کسی گم می شد، می گفتند؛ تقصیر علی است و امروز هم وقتی رئیس جمهور و تیم نالایقش در برجام، کلاه بر سرشان می رود و عامدانه و احمقانه کشور و ملت را در شرایط سخت اقتصادی قرار می‌دهند! آنگاه رهبری باید هزینه‌ی بی لیاقتی آنان را بپردازد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ