سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روا نشدن حاجت ، آسانتر ، تا آن را از نا اهل خواستن . [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 تیر 29 , ساعت 11:30 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آن لیبرالی که منتقدان برجام را بزدل و ترسو خطاب می کرد، عاقبت، وعده‌ی رهبری محقق شد و کدخدا(آمریکا) با خروج از برجام به ریش بزک کرده‌اش خندید! لذا بعد از خروج ترامپ از برجام، بزدلانه و مفتضحانه در برجام ماند و این روزها درب دانشگاهها و اتاق اساتید را بر روی بازرسان آژانس که در اصل جاسوسان آمریکا و اسراییل‌ند، باز نمود، تا بلکه کدخدا به برده‌های اروپائی‌ش، گوشه چشمی نشان داده و رئیس جمهور ایران را در افتضاح بزرگ قرن،(برجام) مساعدت نمایند!ا

ترسوها و بزدلانی که ورود رئیس سابق انرژی اتمی(فریدون عباسی) کشور را به آن سازمان ممنوع کرده‌اند، این روزها با خفت و ننگ ایدی، درب اتاق اساتید و آزمایشگاههای دانشگاه علم و صنعت را به روی بازرسان آژانس انرژی اتمی گشودند تا غربزدگی و بردگی خود را در مقابل کدخدا و نوکرانش به اثبات رسانند! هر چند که می گویند؛ این تصمیم با تصویب شورای عالی امنیت ملی صورت گرفته است!

لیبرالهای غربزده و یحتمل ستون پنجم دشمن، می گفتند؛ در برجام می مانیم، بشرط اینکه سه کشور اروپایی تضمین اجرای تعهدات آمریکا را به عهده گیرند، اما نه تنها تضمینی از اروپاییها نگرفتند، بلکه ننگ و خفت دیگری را بر کشور تحمیل کرده و استقلال علمی کشور را درنوردیده و امنیت اساتید و دانشجویان را با بازرسی جاسوسان آژانس، از محیط دانشگاهها به مخاطره انداختند.        

آیا با این جماعت لیبرال، که دست شاه سلطان حسین صفوی را در ترس و بُزدلی از پشت بسته اند، کار مردم و مملکت به سامان می رسد؟ یا اینکه دروازه های امنیت ایران را به روی دشمنان باز نموده تا خود ذلیلانه در مسند وزارت و ریاست جمهوری باقی بمانند؟! قطعا لیبرالهای غربزده، استقلال کشور را بمانند انرژی هسته‌ای به ثمن بخس فروخته و خواهند فروخت، همانگونه که از ترس دشمن، بودجه دانشکده مهندسی هسته‌ای را در 5 سال گذشته به صفر رسانده‌اند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ