سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صبح و شام جامهای حکمت نوشند . [امام علی علیه السلام ـ در توصیف مؤمنان عصر قائم علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 مرداد 10 , ساعت 11:4 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-کشور سوریه بیش از شش سال درگیر جنگ تمام عیار با تروریستهای 82 کشور بود، در این مدت بیش از 70 درصد خاک آن کشور اشغال شد و ترورستها به پشت دربهای کاخ ریاست جمهوری رسیده بودند، اما علی رغم سقوط بیشتر شهر واستانهای مهم سوریه، پول ملی سوریه سقوط نکرد. چرا؟

2-داعش در کمتر از 5 روز نیمی از کشور عراق را با منابع سرشار نفت تصرف کرد و بغداد در آستانه سقوط قرار گرفت، اما پول آن کشور سقوط نکرد، چرا؟

3- کشور یمن بیش از 3 سال تحت شدیدترین حملات نظامی ائتلاف غربی، عربی و عبری قرار گرفته و بیش از 50 درصد خاک آن کشور اشغال شده و در سخت ترین شرایط تحریمی جبهه استکبار قرار گرفته ولی پول ملی آن کشور سقوط نکرد، چرا؟

4-هیچ کشور و تروریستی خاک نظام جمهوری اسلامی ایران را اشغال نکرده و دولت مدعی تورم تک رقمی و رشد ناخالص ملی است! ولیکن، پول ملی ایران، توسط تروریستهای مرتبط با دولت و مجلس سقوط کرد و ملت، سکوت مرگبار دولت و مجلس را نظاره‌گرند!

5-مشکل، ایجاد فتنه اقتصادی، با بهانه تحریم، توسط دولت و مجلس است! زیرا رئیس مجلس با هماهنگی دولت اعتدال، نمایندگان مجلس را با لوایح بی خاصیت و غیر ضرور به بازی گرفته؟ تا مقدمات مذاکره با آمریکا و برجام موشکی فراهم گردد! آیا ایادی نفوذی لشکر دشمن در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور، به اهداف پلیدشان می رسند؟ قطعا سزای اعمال ننگین‌ آنان، سیلی سخت ملت و رهبری است، که به زودی نواخته خواهد شد، انشاءالله.

عباس میرزا، این شعر را در وصف این روزها سروده:

هر وعده که دادند به ما باد هوا بود / هر نکته که گفتند غلط بود و ریا بود
چوپانی این گله به گرگان سپردند / این شیوه و این قاعده ها رسم کجا بود ؟
رندان به چپاول سر این سفره نشستند / اینها همه از غفلت و بیحالی ما بود
خوردند و شکستند و دریدند و تکاندند / هر چیز در این خانه بی برگ و نوا بود
گفتند چنینیم وچنانیم دریغا / اینها همه لالایی خواباندن ما بود
ایکاش در دیزی ما باز نمی ماند / یا کاش که در گربه کمی شرم و حیا بود


والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ