سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد، کلید اُنس گرفتن است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 مرداد 12 , ساعت 3:29 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در حالی که جبهه استکبار تمامیت نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده و حسن روحانی و علی لاریجانی در توافقی نانوشته، دولت و مجلس در راستای اهداف شیطان بزرگ ریل گذاری کرده‌اند! پاسداران حریم انقلاب اسلامی در سکوت مرگبار آنان، پاسداری از انقلاب را تعطیل نکرده و پاسخ دندان شکن به تهدیدات ترامپ قمارباز داده‌اند، اما ستون پنجم دشمن از درون مجلس شورای اسلامی، بر علیه جبهه انقلاب شورش برده و عنصر خوارجی خود را به میدان فرستاده و لذا علی مطهری به فرماندهیب کل سپا‌ه نامه نوشته و نسبت به سخنان آن فرمانده دلیر بر علیه ترامپ، اظهار نارضایتی کرده و نوشته؛ "سپاه پاسداران نباید در سیاست دخالت کند و آن را به اهلش بسپارد". در پاسخ به نامه این عنصر بیسواد خوارج باید گفت:

اولا؛ طبق قانون اساسی، پاسداری از انقلاب اسلامی از وظایف ذاتی سپاه پاسداران بوده و عناصری که مجلس را از رأس امور انقلاب و کشور خارج کرده اند، حق بی ادبی و زبان درازی ندارند.

ثانیا؛ وقتی رئیس مجلس و نواب آن در مقابل یاوه‌گویی ترامپ، بر خلاف سوگند خود در مجلس، سکوت کرده‌اند، فرزندان واقعی حضرت روح اله به دفاع از انقلاب اسلامی می‌پردازند.

ثالثا؛ در دوران حضرت امام افرادی از مواضع انقلابی امام دفاع کرده و تیرهای نابکاران خوارج را از قلب امام دور می‌کردند، اما امروز عده ای از جریان ناکثین و مارقین از درون دولت و مجلس شورای اسلامی، نه تنها از انقلاب و راه امام دفاع نمی‌کنند، بلکه منافقانه تیرهای مسموم خود را به سوی امام جامعه رها کرده و بر عمارها، ابوذرها و مالک اشترها شورش می برند، تا مسیر مذاکره با شیطان بزرگ و برجام موشکی را فراهم نمایند!

رابعا؛ علی مطهری نوشته، "در اینگونه مسائل باید منتخب ملت، یعنی رئیس جمهور اظهار نظر نماید نه هر مقامی". به این عنصر آفتاب پرست می گوییم؛ وقتی رئیس جمهور لیبرال ایران، در اوضاع آشفته اقتصادی، بزدلانه سکوت کرده، فرماندهی سپاه پاسداران بر اساس قانون اساسی و به نمایندگی از 20 میلیون بسیجی، در مقابل یاوه سرایان داخلی و خارجی از تمامیت استقلال نظام اسلامی دفاع کرده و اراجیف خوارج هم، تأثیری در موضع گیری انقلابی فرزندان روح الله نخواهد داشت.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ