سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که با حق درآویخت ، خون خود بریخت . [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 مرداد 12 , ساعت 11:38 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا می گوید: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به تعهداتش در مذاکره با آمریکا عمل نکرده است. قرار بود کره‌شمالی آزمایشات موشکی خود را متوقف کند، ولی هنوز هم موشک بالستیک قاره‌پیما با کلاهک هسته‌ای آزمایش می‌کند!

بعد از اجرا برجام آمریکا، اروپا و آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها گزارش داده که ایران به تمام تعهداتش حتی فراتر از برجام عمل کرده است! غایران علاوه بر اجرا برجام، ارسال ماهواره و ساخت هواپیما را هم تعطیل کرده، حسن روحانی بارها جلوی آزمایشات موشکی سپاه را گرفته و هر کجا نتوانسته متعرض و اجازه پخش تصاویر آزمایشات موشکی را از طریق صدا و سیما نداده است!

حالا این دو رئیس جمهور چه تفاوتی با یکدیگر دارند:

حسن روحانی رئیس جمهور ایران؛ پیر، اشرافی، لیبرال و غربزده است، آمریکا را کدخدا می‌داند! در جنگ و بعد از جنگ به کشورش خیانت کرده! مثلا در انگلستان درس خوانده و سال 78 دکتری گرفته! جالب اینجا است که اول انقلاب فامیلی خود را از فریدون به روحانی تغییر می دهد، اما در سال 78 با فامیلی قبلی یعنی فریدون مدرک دکترایش صادر می شود! دخترش در کشورهای اروپایی ساکن است!، فرزندش محمد به طرز مشکوکی در منزلش کشته و به طرز مشکوکی با هماهنگی سید حسن خمینی و بدون نظر پزشک قانونی در کنار مرقد امام، دفن می شود! تنها شش سال در حوزه علمیه درس خوانده و در حوزه، آنطور که در خاطراتش نوشته؛ نیمه شبها آفتابه‌ دشتشوئی‌ها را به بالای پشت بام می‌برده، تا طلبه‌ها را اذیت و به موقع نماز شب نخوانند! افزایش سرسام آور قیمت دلار، سکه و مسکن از دیگر توطئه‌های اوست! می دانست که آمریکا عهدشکن است، اما به بیش از تعهدات خود در برجام، عمل کرد و امروز آمریکا به ریش بزک کرده‌اش می‌خندد!

کیم جونگ اون رئیس جمهور کره شمالی؛ جوان است،اما اشرافی، لیبرال و غربزده نیست، آمریکا را کدخدا نمی‌داند. به کشورش خیانت نکرده، فرزندی در خارج از کشور ندارد، در کره درس خوانده و دکتری قلابی ندارد، فرزندش در خانه‌اش کشته نشده، چون می دانست آمریکا حقه باز و عهدشکن است، به عهد خود با آمریکا وفا نکرد و آمریکا را بازیجه‌ی خود قرار داد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ