سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غریب، کسی است که دوستی ندارد . [امام علی علیه السلام ـ در وصیّت خویش به امام حسن علیه السلام ـ]
 
یکشنبه 97 مرداد 14 , ساعت 2:5 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

دولت حسن روحانی که بیش از 5 سال ملت و کشور ایران را معطل توافق با آمریکا و برجام نگه داشته بود، با خروج ترامپ از برجام، شدیدترین شوک بر دولت اعتدال وارد و تعریف‌ها و تمجیدهای پی در پی رئیس جمهور از برجام(آفتاب تابان) به کابوسی ویرانگر تبدیل و بیم آن می رفت که شوک خروج ترامپ از برجام، طومار ننگین جبهه اصلاحات آمریکایی را ویران و اعتدالیون را به خاک مذلت بنشاند، لذا جریان زر و زور و تزویر همانند روزهای پایان جنگ صفین، عمروعاص‌ها را به خدمت طلبیده، تا با تدبیرت شیطانی، آوار شوک خروج ترامپ از برجام را بر روی ملت بریزند.

آری؛ نتیجه جلسات عمروعاصها در پستوهای مخوف حزبی و دولتی، طرح آمریکایی-صهیونیستی، انتقال شوک برجام از دولت به توده مردم مستضعف، با افزایش قیمت دلار و سکه بود ولذا چندین میلیارد دلار و چندین تن سکه‌ی طلا از خزانه، توسط دلالان نفوذی مرتبط با دولت و جبهه استکبار، روانه بازار شد و طولی نکشید که آوار شوک برجام، با گرانیهای هدایت شده! بر روی مردم تلنبار و دولت و مجلس، همچنان در سکوت مرگبار و منافانه به سر می‌برند!

با خروج ترامپ از برجام، نوبت پاسخگویی دولت و برخی از نمایندگان مجلس، به ملت بود، اما عمرعاص‌ها با افرایش عمدی قیمت دلار و سکه، ملت را سرگرم شوک گرانی کالاها نموده و فرصت برای فرار خیانتکاران در برجام، مهیا شد، هر چند که حسن روحانی، خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: « آقای ترامپ! ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه و امنیت مسیر کشتیرانی در طول تاریخ هستیم ، با دم شیر بازی نکن ، پشیمان کننده است ... در این شرایط ما نترسیده و تا آخرین قطره خون‌مان در برابر آنها می‌ایستیم.» آیا این سخنان از فرد لیبرالی که بعد از درخواست مذاکره‌ی از سوی ترامپ، سکوت کرده و حتی با ملتش در خصوص شوک گرانی‌ها حرف نمی‌زند، باورکردنی است؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ