سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن سنگ لغزنده ای که گامهای دانشمندان بر آن استوار نمی ماند، آز است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 97 مرداد 17 , ساعت 2:53 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از بحرانی شدن اوضاع اقتصادی و برکناری مدیران متخلف و متقلب بانک مرکزی، رئیس جمهور به گفتگوی تلویزیونی مورخ 15 مرداد 97 آمد، هر چند که حرف تازه ای نداشت و متکبرانه، عذرخواهی نکرداما آتش تهیه را برای تیتر اول روزنامه‌های زنجیره‌ای جبهه نفاق، با طرح بحث برگزاری رفراندم (اصل 59 قانون اساسی) بر سر نظام اسلامی فرو ریخت ولذا روزنامه‌های که از یک مرکز ضدانقلاب داخلی هدایت می شوند، منظور حسن روحانی از رفراندم را مذاکره با آمریکا منعکس کردند!

آیا قصد حسن روحانی از طرح رفراندم، مذاکره با آمریکا بوده یا خیر؟ سوابق جناب روحانی درحوزه های مدیریتی، تحصیلی و نظری، چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب، او را لیبرال غربزده، به مردم و جبهه استکبار معرفی کرده، اما حاج حسن، بعد از خروج ترامپ از برجام، مذاکره با آمریکا را دیوانگی دانسته! پس چرا بحث رفراندوم را مطرح نمود؟

باند لیبرال حسن روحانی که از نیاوران(مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت) به ریاست جمهوری نفوذ کرده‌اند، به عملکرد منافقانه خود واقف بوده و می‌دانند، که مردم از خیانتهای دولت و مجلس و کم کاری قوه قضائیه به تنگ آمده‌اند، لذا همانند شیطان، برای فریب مردم، دکانهای سه نبش زده‌اند، یک روز زنان، دختران، مردان و پسران را به کف خیابان در حمایت از برجام می‌آورند! روز دیگر برای دیدن جام جهانی فوتبال روسیه به ورزشگاه آزادی! روز بعد طرح رفراندم را مطرح، تا ملت، تعهدات رئیس جمهور، مبنی بر ایجاد یک میلیون شغل، ساخت مسکن اجتماعی و خیانت او در برجام را فرموش نمایند! قطعا باند خطرناک نیاوران، پاسخی برای تعهدات، سئوالات و مطالبات ملت نخواهند داشت. پس؛ امیرالمومنین علی علیه السلام در وصف اینان می‌فرمایند:

 «یَتَلَوَّنُونَ أَلْوَاناً وَ یَفْتَنُّونَ افْتِنَانا به رنگهای گوناگون در می‌آیند و فتنه‌های گوناگون به پا می‌کنندو باز فرموده‌اند: «وَصْفُهُمْ دَوَاءٌ وَ قَوْلُهُمْ شِفَاءٌ وَ فِعْلُهُمُ الدَّاءُ الْعَیَاءُ؛ توصیفشان درمان و سخنانشان شفابخش است؛ ولی عملشان درد درمان ناپذیر (نهج البلاغه، خطبه 194.)

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ