سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس سه بار بر تو خشمگین شد و درباره ات سخنی ناروا نگفت، او را به دوستی بگیر . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 97 مرداد 21 , ساعت 8:35 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

«مشکل کجاست؟ مشکل عدم مشورت، مشکل خودشیفتگی، مشکل عدم استفاده از ابزار علمی برای اداره کشور، ... مردم ثبات، مردم آرامش، قدرت آینده و قدرت آینده نگری می‌خواهند...» و در سال 96 گفت: «در گذشته صبح نمی‌دانستیم ساعت 11 و 12 ظهر قیمت دلار چند می‌شود؟!»

دوستان و همراهان "وبلاگ وزنه سیاسی"، مشکل کجاست؟ سخنان فوق را منتقدین دولت بخاطر آشفته بازار اقتصادی این روزها بیان نکرده اند، بلکه بخشی ازا سخنان تبلیغاتی حسن روحانی در سال 92 بر علیه رئیس جمهور سابق است! و لذا اگر حسن روحانی فیلم سخنان سال 92 خود را با سخنان سال 96 خود، در بین مردم اردبیل، مقایسه نماید، خطاب به آن مرد کذاب لیبرال سال 92 می‌گوید: «جمعه تمام می‌شود، شنبه‌ای هم می‌آید. دروغ نگوییم. چطور آب و صابون بیاوریم و رویتان را بشوریم؟»

واقعا حسن روحانی نمی داند، مشکل کجاست؟! مشکل، در زندگی اشرافی او است، مشکل، در تفکر پوسیده لیبرال و غربزدگی اوستمشکل، اعتماد احماقانه او به کدخدا(امریکا) و اجراء فوری برجام است! مشکل، پیوند نامبارک و فسادآلود دولت با رئیس مجلس و وکیل الدوله‌ها است! مشکل، عدم باور به "ما می توانیم" است! مشکل، دخیل بستن به کاخ الیزه و باکینگهام، بعد از ناامیدی از کاخ سفید است! مشکل، عدم مبارزه جدی با فساد، بخصوص فساد و اختلاس برادر حسن روحانی و اسحاق جهانگیری است!

آری؛ در سال 94 وقتی تمام توجه حسن روحانی برای حل مشکلات کشور به کاخ سفید دوخته شده بود، رهبر معظم انقلاب فرمودند: «کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست، در داخل کشور است.» اما حسن روحانی، شرایط تحمیل جنگ اقتصادی وزارت خزانه داری آمریکا را با اقدامات احمقانه و یحتمل منافقانه، بر علیه ملت و کشور تسهیل کرد!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ