سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندرزها، صیقل جانها و جلای دل هایند . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 مرداد 22 , ساعت 1:58 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از رئیس دفتر رئیس جمهور سئوال شد که چرا رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی بابت افزایش قیمت ارز، سکه و گرانی‌های افسار گسیخته از مردم عذرخواهی نکرد؟ در پاسخ گفت: «اگر هر زمانی یک دلیلی وجود داشته باشد و اشتباهی در کار دولت رخ دهد،j حتما آقای رئیس جمهور و همه اعضای کابینه از مردم عذرخواهی می‌کنند.»

1-در شرایطی که وزارت خزانه داری آمریکا جنگ اقتصادی را بر علیه کشورمان آغاز نموده، دولت حسن روحانی در اقدامی مشکوک به همراهی با دشمن، چوب حراج به خزانه کشور زده و بیش از 60 تن طلا و 44 میلیارد دلار از خزانه را در اختیار شبکه مرتبط با آمریکا، عربستان و امارات قرار داد و ارزش پول جیب مردم را بیش از 60 درصد کاهش داد، آیا نباید از مردم عذرخواهی نماید؟!

2-حسن روحانی در ایام تبلیغات ریاست جمهوری بارها اعلان کرد، "دیگر تحریمها برنمی گردد"! اما با خروج ترامپ از برجام، تحریمهای شدیدتری بر علیه کشورمان اعمال شده، تا جایی که عراق هم ایران را تحریم می کند! آیا برای این اشتباه، رئیس جمهور مستکبر و لیبرال ایران، نباید از مردم عذرخواهی کند؟! پس چرا رئیس دفتر روحانی با بی ادبی می گوید؛ "برای چی عذرخواهی کند"!

3-وقتی معاون ارزی بانک مرکزی احمد عراقچی دستگیر شده و سیف رئیس سابق بانک مرکزی ممنوع الخروج شده و به گفته سخنگوی قوه قضاییه بیش از 100 آدم صاحب منصب در خصوص فساد و افتضاح بزرگ دولت دستگیر شده‌اند، آیا هنوز واعظی و روحانی با پرویی و بی ادبی، از مردم عذرخواهی نمی‌کنند؟!

4-آری؛ فردی که در عملیات بدر، مسئول پدافند هوایی کشور بوده و اجازه استقرار موشکهای زمین به هوا را برای حفاظت از رزمندگان اسلام صادر ننمود و خون صدها شهید با شکست عملیات بر زمین ریخت! و بعد از پایان جنگ، از مرحوم هاشمی رفسنجانی مدال شجاعت دریافت کرد! امروز هم متکبرانه از مردم عذرخواهی نمی‌کند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ