سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آزمند بودن ، جاودان بندگى نمودن است . [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 مرداد 26 , ساعت 8:59 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پریشان گویی و پریشان حالی حسن روحانی از برای چیست؟! او در 15 مرداد 97 گفت: «با مفسد و فاسد و اخلالگر باید قاطعانه برخورد کرد؛ هیچ رحمی نباید به آدمی که ارزهای دولت در اختیارش است،کرد.» ولی در 24 مرداد 97 حرفش را پس گرفت و گفت: «امروز مشکل اول کشور، مشکل اقتصادی است اما با بگیر و ببند حل نمی‌شودت ... چرا اول اعلام می‌کنیم که مثلا چه کسی را گرفتیم و بستیم

عجب! چرا یک روز خواهان برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی می شود و 10 روز بعد حامیشان میشود! داستان پریشان گویی رئیس جمهور از کدام دخمه هدایت می شود؟

مسئله خیلی پیچیده نیست، موضوع به سخنرانی بسیار مهم رهبری، که حراج ارز و سکه را از بی تدبیری دولت دانسته و خواستار برخورد قاطع با آمران اصلی آن شدند، برمی‌گردد و گرنه تا زمانی که قوه قضائیه بدنبال دستگیری آفتابه دزدها بود، حسن روحانی از برخورد قاطع و بی رحمانه با آنها سخن می گفت، اما وقتی بعضی از افراد باند نیاوران و اشرافیت 4 درصدی درون دولت، دستگیر شدند، جیغ بنفش! آنها بلند شده که چرا بگیر و ببند راه افتاده؟!

جنگ اقتصادی آمریکا و همزمانی آن، با جنگ اقتصادی باند نیاوران و اشرافیت 4 درصدی بر علیه کشور و ملت، به لحظات سرنوشت سازی رسیده، که ممکن است با غفلت ما به حکمیت بینجامد و جبهه حق آسیب ببیند پس ابوذرها، عمارها و مالک اشترها، نباید اجازه دهند تا اشعث بن کندیها و ابوموسی اشعریها جنگ سرنوشت ساز اقتصادی را که می رود تا ریشه فساد اردوگاه باطل را بکند، به بیراهه حکمیت بکشانند، لذا حمایت از قوه قضائیه و برخورد قاطع آن قوه با مسببان حراج سکه و دلار باید هر روز از سوی ملت فریاد زده شود و نقش عمارها و ابوذرها در هدایت مردم، در کنار اقدامات سریع و عادلانه قوه قضائیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ