سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین برادران کسى است که براى او به رنج افتى . [ چه رنج افتادن مستلزم مشقّت است . و این شرّ را برادرى که براى او به رنج افتاده‏اند سبب شده . پس او بدترین برادران است . ] [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 مرداد 26 , ساعت 11:24 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ترامپ چه پیامی را از رئیس جمهور ایران دریافت کرده که چندین بار گفته است؛ "ایرانیها بلاخره به میز مذاکره برمی‌گردند؟!" پاسخ این سئوال را باید از لابلای موضع گیریهای نکبت‌بار حسن روحانی از لحظه خروج ترامپ از برجام تا آخرین سخنرانی او دریافت کرد! زیرا وقتی ترامپ از برجام خارج شد، حسن روحانید بلافاصله پازل ترامپ را بر علیه ملت و کشورمان، با اعلان ماندن در برجام، تکمیل نمود!

در حالی که این روزها خبر تشکیل «گروه اقدام ایران» با هدف تشدید فشار بر نظام اسلامی از سوی وزیر خارجه آمریکا رسانه‌ای شده، باز هم حسن روحانی با ارسال سیگنال ذلت، به تکمیل پازل شیطان بزرگ اقدام نمود! فلذا جریان معتقد به مکتب امام و رهبری، نباید گول حرفهای بعضا انقلابی حسن روحانی را بخورد! زیرا او از دوران امام راحل تاکنون، به مرض مقابله با رهبری و غربزدگی دچار بوده و هست!

وقتی امام خامنه ای در مورخ 22 مرداد 97 نهی مذاکره با آمریکا را صادر کرد، گویا حسن روحانی، مامور ویژه‌ی کشور ثالثی است، ولذا یک روز بعد از دستور رهبری، در روز 23 مرداد 97 برای بازسازی پُل شیطان و اعلان مخالفت با رهبری، خطاب به ترامپ گفت: «پل را خراب کرده و آن طرف ایستاده و می‌گوید، باید چگونه عبور کنم این که نشد. اگر راست می‌گویید، بیایید پل را دو مرتبه درست کنید.»

ظاهرا حسن روحانی و اکثر کسانی که در آمریکا، انگلیس، فرانسه و کانادا تحصیل نموده، سند بردگی و خیانت به کشور و ملت خود را با سرویس جاسوسی آن کشور امضاء کرده‌اند! و گر نه، چگونه دانشگاه گلاسکو انگلیس، به دانشجوی تنبل و متقلبی به نام حسن فریدون، که فامیلی "روحانی" خود را با نظر سازمان جاسوسی انگلیس(MI 6) پنهان کرده، مدرک دکترای حقوق اعطاء می‌کند؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ