سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خود را بشناسد، به غایت هر شناخت و دانشی رسیده است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 مرداد 29 , ساعت 7:44 عصر

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم در مورخ 22 مرداد 97 فرمودند:خ «در قضیه برجام، بنده اشتباه کردم که اجازه دادم وزیر خارجه ما با آنها(آمریکاییها) صحبت کند، ضرر کردیم.»

در همین رابطه وزیر خارجه ایران آقای ظریف گفت: «این یکی از اشتباهات بود، مشکل این بود که ما گمان می‌کردیم آمریکا یاد گرفته که در مورد ایران، تحریم ها دشواری‌های اقتصادی ایجاد می‌کند، اما نتایج سیاسی را که آن ها هدف گرفته‌اند به دنبال ندارد؛ من گمان می‌کردم که آمریکایی ها این درس را آموخته اند، متاسفانه در این زمینه اشتباه می‌کردم

آری اگر پدری مرتبا به فرزندان خود تذکرات ذیل را بدهد، ولی آنها به بیراهه و کژراهه بروند، آنگاه پدر مظلومانه شاهد این است که فرزندان بی ادب و اجمق نه تنها پند نگرفته بلکه به یکدگیر مدال شجاعت و صدها سکه پاداش می‌دهند و الان هم یکی(حسن روحانی) می گوید: "مذاکره با آمریکا دیوانگی است!" و دیگری(ظریف) می گوید: "اشتباه کردم". آیا ملت و رهبری از جرم بزرگ مذاکره کنندگانخ و آمران آن می گذرند؟!

رهبر معظم انقلاب قبل توافق ژنو در 12 آبان 92 فرمودند: «من به این مذاکرات خوشبین نیستم.» دوباره در حین توافق فرمودند: «از حقوق ملت ایران نباید یک قدم عقب‌نشینی بشود» مجددا بعد از توافق تأکید داشته و فرمودند: «هیچ شیوه نظارتی غیرمتعارف که ایران را به یک کشور اختصاصی از لحاظ نظارت تبدیل می‌کند، به ‌هیچ‌وجه مورد قبول نیست» باز رهبری در زمان اجراء برجام فرمودند «تحریم‌ها همه باید فوراً در هنگام امضای موافقتنامه لغو شود، تحریم‌ها باید برداشته شود، توقف تحریم نداریم، تعلیق تحریم را قبول نداریم» و بعد از اجراء برجام زبان گلایه گشوده و فرمودند: «یکی از شرط‌ها این بود که گفتیم رئیس‌جمهور وقت آمریکا بنویسد و امضا کند که تحریم‌ها برداشته شد. این جزو شرایط بنده بود. خب! مسؤولان... نتوانستند و نتیجه‌اش این است که دارید مشاهده می‌کنید» اینها خطوط قرمزی بود که حسن روحانی منافقانه و جواد ظریف متقلبانه از آن عبور کردند!!!

والسلام 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ