سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] کسى که ارج خود نشناخت جان خود را باخت . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 97 مرداد 31 , ساعت 7:55 صبح

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چرا ملت ایران، فرهنگ پیگیری مطالبات خود را از دولتها نمی‌داند؟ آیا ملت ایران، علاوه بر تهاجم فرهنگی بیگانه، مورد تهاجم فرهنگی، جریان زر و زور و تزویر داخلی هم قرار گرفته است؟!

برای پاسخ به سئوالات فوق، باید به تعریف تهاجم فرهنگی، ابزارها و روشهای آن پرداخت. الف: تعریف تهاجم فرهنگی: به تسخیر درآوردن باورهای یک ملت، با شگرد تغییر و استحاله‌ی فرهنگ خودی. ب: ابزارهای تهاجم فرهنگی: خبرگزاری‌ها، رسانه‌های جمعی،میدان‌های ورزشی،ابزارهای ادبی،استفاده ابزاری از زنان و شبکه گسترده افضای مجازی. ج: روشهای تهاجم فرهنگی1-تربیت دست‌آموزها 2-ترویج الگوهای زندگی بیگانه3-تضعیف باورهای دینی4-ترویج تفکر جدایی دین از سیاست5-ایجاد نیازهای کاذب 6-ترویج فرقه‌های ساختگی7-ترور شخصیتی بزرگان کشور.

با کمی تفکر، نتیجه این است، که ذهن و باورهای ملت ایران در 5 سال گذشته، مورد تهاجم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دولت اعتدال با ایجاد بحرانهای انحرافی قرار گرفته و لذا مردم مطالبات خود را از کسی که در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 96، تعهد ایجاد یک میلیون شغل و ثبات قیمتها و ارز خارجی را داده بود، طلب نمی‌کنند، بلکه نظام اسلامی را به ناکارآمدی متهم می نمایند!

برای پاسخ دقیق به موضوع تهاجم فرهنگی، دیروز ملت شام و امروز ایران به یک نمونه از شگردهای معاویه اشاره می کنم: در تاریخ گفته شده؛ که معاویه خطاب به مردم شام گفت: روز جمعه برای خواندن نماز جمعه حضور ندارم و لذا بیائید، نماز جمعه را در روز چهارشنبه به من اقتدا کنید و مردم هم روز چهارشنبه نماز جمعه را خواندند! امروز به مردم و جوانان ایران می گویند؛ چرا مسابقه جام جهانی فوتبال روسیه را از تلویزیون منزل نگاه می‌کنید؟، ما زمینه حضور دختران و پسران را در ورزشگاه آزادی مهیا می‌کنیم، تا مسابقات فوتبال تیم ملی ایران با رقبا را از تلویزیون ورزشگاه آزادی ببینید و آزاد آزاد باشید! تا از رئیس جمهور مطالبه یک میلیون شغل و حل مشکل اقتصادی را ننمائید و اینچنین مردم، مورد تهاجم فرهنگی "جریان زرو زور و تزویر" قرار می‌گیرند و صدای نخبگان دلسوز فرهنگی هم، شنیده نمی‌شود.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ