سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن مانند با چشم دیدن نیست؛ زیرا گاه چشمها به صاحبانش دروغمی گویند، ولی خرد به آنکه از وی اندرز خواسته، نیرنگ نمی زند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 شهریور 22 , ساعت 5:32 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

با رای شعبه اول دادگاه انقلاب، اسفندیار مشایی مجموعا به 6 و نیم سال حبس برای سه اتهام محکوم شد.

یک منبع آگاه در دادگاه کارکنان دولت:حکم حمید بقایی به اتهام توهین به مسئولان از سوی شعبه 1059 دادگاه ویژه کارکنان دولت به ریاست قاضی قنبرنیا صادر شد.

حال که قوه قضائیه برای صدور حکم یاران متخلف، متقلب و انحرافی احمدی نژاد بفوریت حکم صادر می‌نماید، چگونه است که برای مهدی جهانگیری(برادر معاون اول رئیس جمهور) و حسین فریدون(برادر رئیس جمهور) بعد از گذشت ماهها از دستگیری و آزادی آنان، حکمی صادر نمی‌کند! و خبری از محاکمه  دانه درشتهای دولتی که دلارها و سکه ها را حراج کرده‌اند، به گوش نمی‌رسد؟!

برای ملت ایران، این روزها صدور و اجراء احکام جریان انحرافی اهمیتی ندارد، بلکه از قوه قضائیه می پرسند؛ بعد از محاکمه علنی افرادی(آفتابه دزدها) که دلار 4200 تومانی گرفته‌اند، چرا بر اساس فرمان مقام معظم رهبری، خبری از محاکمه آنانی که در شورای پول و اعتبار، دستور دادن دلارها و سکه‌ها را داده بودند، وجود ندارد؟! مردم بدنبال گشایش مشکلات اقتصادی‌اند، نه برجسته‌کردن احکام منحرفین اقتصادی-اعتقادی و امنیتی دولت احمدی نژاد! و نه دستگیری چند طلبه، که مطالبات به حق مردم را در فیضیه فریاد زده‌اند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ