سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با کسی که به او می آموزید و نیز کسی که از او فرا می گیرید، نرمی کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 97 شهریور 23 , ساعت 9:25 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

به این چند خبر توجه فرمائید:

1-امروز هر مسئولی که اخراج می‌شود یا استعفا می‌دهد به ‌سرعت از کشور خارج می‌شود، به همین دلیل طرح ممنوع‌الخروج کردن مسئولین را در حال تدوین هستیم.

2- برخی از مسئولین وام‌های کلان با سودهای خیلی کم گرفته‌اند و حتی در بازپرداخت آن نیز مشکلات وجود دارد و بعد از مسئولیت از کشور خارج می‌شود.

3-از بررسی بودجه سال گذشته مشخص شد، یا با رانت یکی از مسئولین عالی‌رتبه(اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور) که اهل کرمان بوده،7 بیشترین بودجه عمرانی تخصیص‌یافته به استان کرمان است.

خبرهای ناگوار فوق را خانم چنارانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی رسانه‌ای کرده، که نشان دهنده، چنبره و نفوذ شبکه مدیران فاسد در مراکز مهم تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی است!  

حضرت روح الله مرحوم منتظری را بخاطر لیبرال بودن از قائم مقامی رهبری عزل نمود و سفارش کردند؛ "نگذارید انقلاب بدست نااهلان و نامحرمان بیفتد"، امروز باید غمگینانه پذیرفت، که شبکه مدیران فاسد، غربگرا، لیبرال، نااهل و نامحرم به درون مراکز مهم و حساس نظام اسلامی نفوذ کرده‌اند، که قطعا چاره کار، طرح ممنوع الخروجی مدیران نیست، زیرا کشمیری‌ها و کلاهی‌ها، (عاملان انفجار نحست وزیری و حزب جمهوری اسلامی) و وزیر ارشاد دولت اصلاحات، راه فراری از قبل، برای خود پیش بینی کرده‌اند!

علاج کار، سپردن مدیریت کشور، بدست نیروهای کاردان، خدوم و انقلابی است و لذا مسیر انهدام شبکه مدیران فاسد کشور، تصویب طرح عدم بکارگیری افراد لیبرال، فتنه‌گر و غربزده در مسئولیتهای مهم، از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، که این کار، نشدنی است! زیرا برخی از نمایندگان مجلس، جزئی از شبکه مدیران فاسد کشور هستند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ