سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما از چیزی که نمی داند، پرسیده شود، از گفتن «نمی دانم» خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 شهریور 30 , ساعت 10:52 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ایجاد بلبشوی اقتصادی با کارگردانی دولت حسن روحانی و جریان زر و زور و تزویر 4 درصدی، زمینه برگزاری جلسات سران قوا با اخذ اختیارات ویژه از رهبری، جهت حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور را بوجود آورد، اما نتیجه‌ به نفع ملت نشد و در سایه همین جلسات بی خاصیت سران قوا، قیمت دلار افزایش و پوشک بچه نایاب گردید!ل

رهبر معظم انقلاب در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی فرمودند: «اداره‌ی صحیح کشور، متوقف به مبارزه‌ی همه‌جانبه با فساد است ... با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را تمیز کرد.» و لذا سران قوا، بعد از گذشت سالیان متمادی از تخلفات برادرانشان، هنوز پاسخی شفاف به اذهان عمومی مردم و رسیدگی جدی به تخلفات برادران خود را نداده‌اند!

واقعا اگر سران قوا بدنبال حل مشکلات اقتصادی ملت و کشور بودند، کلید آن را رهبری، مبنی "بر برخورد با کسانی که دستور دادن ارز و سکه را دادند"، در اختیارشان گذاشت، ولی سران قوا هر کدام مسیر خود را رفتند! رئیس جمهور برای جلوگیری از دستگیری و اعتراف، ولی اله سیف(رئیس سابق بانک مرکزی) بر علیه خود! او را به مشاورت خود برگزید! قوه قضائیه تنها به دستگیری و برگزاری دادگاه علنی، آفتابه دزدهای وصل به بدنه دولت پرداخت! و تریبون قوه مقننه هم در اختیار برخی از نمایندگان ضدانقلاب قرار گرفت و سپس به تفریحات تابستانی دو هفته‌ای رفتند!

شواهد امر، گویای این است؛ که یکی از تصمیمات ویژه سران قوا، ادامه فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی، برای دادن نفس مصنوعی به تلگرام تا آخر فصل پائیز است! و اگر غیر از این بوده و مشکل اقتصادی مردم را حل کرده اند، پس در یک برنامه زنده تلویزیونی به ملت گزارش دهند تا التهابات بازار کنترل و مردم را به آینده امیدوار نمایند.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ