سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، بنده ای را دوست دارد که چون بفروشد، آسانگیر باشد ؛ چون بخرد، آسانگیر باشد ؛چون قضاوت کند، آسانگیر باشد ؛ و چون قضاوت بخواهد، آسانگیر باشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 97 شهریور 30 , ساعت 2:48 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جریان مخالف حکومت دینی و اسلام انقلابی، وقتی دریافتند، که اسلام نبوی در جزیره‌العرب قدرتمند شده و توانایی براندازی آن را با جنگ مستقیم ندارند، به ظاهر اسلام و انقلاب نبوی را پذیرفته، ولی در باطن نفاق را برای اقدامات مخربانه خود بر علیه اسلام انقلابی برگزیدند و لذا پس از رحلت رسول مکرم اسلام، رفته رفته وارد ارکان حکومت اسلامی شده و از درون مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز انقلاب نبوی، به ریشه کنی آن پرداختند.6

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جریانی که با منافقین (مجاهدین خلق) بر سر یک سفره می‌نشست، به نام مجاهدین انقلاب و با حمایت همه جانبه مرحوم هاشمی رفسنجانی، منافقانه به درون مراکز حساس نظام اسلامی نفوذ و بعد از دفاع مقدس، با دستبرد به بیت‌المال، به ترویج اشرافیگری پرداختند و لذا این روزها با قبضه کردن نبض اقتصادی-سیاسی کشور، بعنوان ستون پنجم دشمن با جنگ وزارت خزانه داری آمریکا بصورت هماهنگ بر علیه انقلاب اسلامی، وارد جنگ اقتصادی و سیاسی-امنیتی شده‌اند.

به جرإت می توان گفت؛ بهترین زمان برای ریشه کن نمودن کفتارها و لاشخورهای منافق، فتنه سال 88 بود، که با غفلت دستگاه قضائی، مجال تجدید قوا در رحم اجاره‌ای دولت حسن روحانی پیدا کرده و موفق به تصرف بخشهایی از دولت و مجلس شدند!

آری؛ همین جریان نفاق در سال 88 و در روز عاشورا، دستور حمله به عزاداران حسینی را صادر و این روزها نوچه‌های همین منافقین، بر علیه عاشورا، کربلای حسینی، اختلال در وحدت ملت ایران و عراق  و انقلاب اسلامی به توطئه‌گری پرداخته‌اند! فلذا، آیا وقت درمان و ریشه کنی ویروس نفاق، از پیکر زیبای انقلاب اسلامی فرا نرسیده است؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ