سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ برادرانت، کسی است که خطایت را فراموش کند و از نیکوکاری ات در حقّ خودش یاد کند . [امام حسن عسکری علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 مهر 12 , ساعت 5:28 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وحید مظلومین معروف به سلطان سکه، دو بار از سوی نیروی انتظامی به اتهام اخلال در بازار پولی کشور دستگیر شده! ولی هر بار با نامه رئیس سابق بانک مرکزی، ولی‌اله سیف، مبنی بر همکاری او با آن بانک، آزاد شده! حال که حکم اعدام وحید مظلومین اعلان شده، قطعا رئیس سابق بانک مرکزی، متهم به همکاری با او است؟!

عجیب است! یک روز ولی‌اله سیف، آقای دری اصفهانی را بعنوان نماینده خود در هیئت مذاکره کننده هسته ای معرفی کرده و بعد از شکست برجام، دری اصفهانی به جرم جاسوسی به نفع آمریکا دستگیر و زندانی می‌شود و امروز هم وحید مظلومین به اعدام محکوم می‌گردد!

مردم نمی‌پذیرند که ولی‌اله سیف در این دو پرونده بی تقصیر باشد، حتی اگر حسن روحانی با دادن سمت مشاور رئیس جمهور در امور پولی و بانکی، قصد جلوگیری از محاکمه و زندانی شدن او را داشته باشد، تا خود متهم نشود!!!

حال این سئوال مطرح شده، چرا وحید مظلومین محکوم به اعدام می‌شود، اما ولی‌اله سیف علی الرغم ارسال نامه به قوه قضائیه برای آزادی او، متهم نمی‌باشد؟!

باید به هوش باشیم که خطر امروز خائنان، کمتر از جنایت منافقین در سال 60 نیست، پس عمارهای انقلاب با "استراتژی آتش به اختیار" خاکریزها را از خائنان به کشور و ملت بازپس گیرند والا فشار دشمن بیشتر خواهد شد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ