سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، سه تن را دشمن می دارد : کسی که منّت گذارانه صدقه می دهد ؛ آن که در عین دارایی، در خرجی دادنْ سخت می گیرد ؛ و فقیر ولخرج . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 97 مهر 13 , ساعت 4:3 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رمز این جمله چیست؟ که دیروز رهبری فرمود: " تاجان در بدن دارما در مقابل کسانی که نسخه تسلیم می پیچند، خواهم ایستاد"

این سخن از این حکایت دارد، که نظام اسلامی و ملت ایران با دو جبهه گسترده اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی روبرو هستند، که از استراتژی و فرمانده واحدی دستور می گیرند!

1-روشنفکران خائن و نفوذی داخلی در مجلس و دولت و... 2-دشمنان خارجی.

رهبری عزیر در خصوص معرفی جبهه منافق داخلی فرمود: «اینکه طبق میل دشمن، ترویج کنیم که راهی جز پناه بردن به دشمن نداریم، این بزرگترین خیانت به ملت ایران است.»

علی رغم تأکید رهبری بر حفظ وحدت، نباید از کید و مکر خائنین در جبهه داخلی غافل بمانیم، زیرا مردم صبور کشورمان در برابر پیچیده ترین جنگ اقتصادی شبکه عنکبوتیت دشمن قرار گرفته، لذا در صورت غفلت از روشنفکرنماهای داخلی که مأموریت ستون پنجم دشمن را بعهده گرفته، عمق آسییب پذیری ما در برابر دشمن خارجی جبران ناپذیر خواهد بود.

آری جریان انقلابی در عبور از پیچ بزرگ تاریخی، وظیفه سنگین بصیرت افزائی و مبارزه با عقبه دشمن را در داخل بعهده دارد و لذا مالکها، عمارها و ابوذرها، ندای پر صلابت و خستگی ناپذیر نایب امام زمان را دیروز از ورزشگاه آزادی شنیدند، پس، انقلاب اسلامی حضرت روح الله، سرباز تمام وقت می‌طلبد، نه سرباز سربار.

نشانه سربازان تمام وقت انقلابی چیست؟ پاسخ: بغض و اشک سردار سلیمانی در ورزشگاه آزادی در محضر رهبری، نشانه سربازی است. آیا سخن رهبری بغض و اشک ما را هم جاری کرد؟

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ