سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! . . . در دیده ام نور و در دینم بینش بنه . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 97 مهر 15 , ساعت 9:54 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

1-امروز لایحه CTF با 143 رأی به تصویب نمایندگان مجلس رسید، اما جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان، سخنانی را بر زبان آورد، که آمریکا و رژیم صهیونیستی از آن خوشحال و ملت ایران نگران شدند!

2-رهبر معظم انقلاب در بدو شروع مذاکره با آمریکا، خواستار بکار بستن "نرمش قهرمانانه" گردید،ف ولی آنچه اتفاق افتاد، نرمش ذلیلانه در مقابل آمریکا و اتحادیه اروپا بود! که در این مذاکرات ذلیلانه، وظیفه تیم مذاکره کننده غربزده حسن روحانی، پاسخگویی به سئوالات تیم مذاکره کننده آمریکا بود! که خوشبختانه ظریف امروز در مجلس بدان اعتراف کرد و گفت: «نه من نه رییس جمهور تضمین نمی دهیم تصویب CFTدر ایران مشکلات ما را حل کند، اما تضمین می دهیم که اگر چنین نکنیم، امریکا مشکلات بیشتری برای ما ایجاد خواهد کرد!»

3-از سخنان ظریف چنین برمی‌آید، که حسن روحانی وزیر خارجه انتخاب نکرده! بلکه ظریف را بعنوان نماینده تام‌الاختیار آمریکا در وزارت خارجه ایران برگزیده، تا برای تمام سئوالات و نگرانیهای آمریکا و رژیم صهیونیستی در 40 سال گذشته، پاسخ لازم را از مسئوالان نظام اسلامی دریافت و در صورت نیاز، به تصویب مجلس ایران برساند! ولذا ظریف در روز تصویب CFT نشان داد که تنها برای رفع نگرانی آمریکا بدنبال تصویب FATF در صحن مجلس است، نه حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور!

4-رمز سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع 100 هزار نفری بسیجیان، همین‌ تسلیم در مقابل دشمن است، که فرمودند:«تاجان در بدن دارم، در مقابل کسانی که نسخه تسلیم می پیچند، خواهم ایستاد.»

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ