سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه از اهل دانش باشد کسی که در مسیرآخرت رو به دنیا دارد و چیزی را که به وی زیان می رساند، از آنچه به وی سود می بخشد بیشتر دوست دارد . [عیسی علیه السلام]
 
سه شنبه 97 مهر 24 , ساعت 12:48 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در تاریخ 26 ژوئن 2013 (5 تیر 1392) گزارش یک ملاقات مخفیانه در هتل پاریزن پاریس بین حسن روحانی و منوچهر قربانی‌فر از ایران و آمیرام نیر، مشاور نخست وزیر اسرائیل که در این ملاقات خود را یکی از مقامات آمریکایی معرفی کرده، در پایگاه اینترنتی روزنامه یدیعوت آهارونوت رژیم صهیونیستی به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.ت

دکتر حسن عباسی یکی از عمارهای امام خامنه‌ای، در مورخ 25 فروردین 94 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آن را افشاء و رسانه‌ای نمود، که با شکایت ریاست جمهوری به دستگاه قضایی مواجه، ولی با تبرئه شدن دکتر عباسی، عملا صحت خبر مذکور تائید گردید.

بخش از سخنان حسن روحانی با طرف اسرائیلی، بر علیه امام، انقلاب اسلامی، حزب االه لبنان و تحریک آمریکا بر عملیات نظامی بر علیه ایران اسلامی است! {مشروح مذاکرات دیدار فوق، در پایگاه خبری تحلیلی خیبر آنلاین(19 تیر 96)}.

با توضیحات داده شده، باید گفت؛ جریان انقلابی چه کاری باید انجام می‌داد، تا عمار انقلاب به زندان نرود؟!

کوتاهی جریان انقلابی و عدم پیگیری موضوع از سوی نهادهای امنیتی و قضائی، علت اصلی رفتنن عمار انقلاب به زندان است ولذا اگر جریان انقلابی ملاقات و مذاکرات فوق را که در شرایط سخت جنگ، اتفاق افتاده، بعنوان یک مطالبه عمومی در دستور کار خود قرار می داد و قوه قضائیه پرونده ضدامنیتی را با جدیت پیگیری و بررسی می‌نمود، آنگاه حسن روحانی، به جرم جاسوسی و اقدام علیه امنیت ملی و جنگ، محاکمه و زندانی می‌شد، نه اینکه دکتر حسن عباسی به زندان برود!

با همه کم کاری و غفلت جریان انقلابی، آیا امکان مطالبه و پاسخگو نمودن رئیس جمهور در رابطه با مذاکرات مخفیانه سال 65 وجود دارد؟! اگر این مطالبه عمومی امروز به مصلحت کشور نیست، پس زندانی شدن دکتر عباسی هم به مصلحت کشور نخواهد بود، زیرا اجراء حکم زندانی شدن دکتر عباسی برای جریان فتنه، براندازن و اعتدالیون، همانند؛ یَوْمٌ فَرِحَتْ بِه آلُ‏ زیادٍ وَ آلُ ‏مَرْوانَ بِقَتْلِهِمُ الْحُسَیْنَ صَلَواتُ اللّهِ عَلَیْهِ. خواهد شد.

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ