سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را فراگیرید که فرا گرفتنش، حسنه است. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 97 مهر 24 , ساعت 3:47 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وقتی کشور کویت توسط صدام حسین رئیس جمهور معدوم  عراق در دوم اوت 1990 در کمتر از 2 ساعت تصرف شد، پادشاه کویت به عربستان سعودی فرار و از سازمان ملل و آمریکا کمک طلبید.

آمریکائیها برای آزاد سازی آن کشور خواستار پرداخت هزینه های نظامی از سوی کویت شدند و کویتت توسط سربازان آمریکایی و اروپایی آزاد گردید ولیکن دولت‌های اروپایی و آمریکا برای جلوگیری از برداشت پولهای کویت، توسط عراق، حساب‌های بانکی و ذخایر گاو کویت را بلوکه و سپس به اسم هزینه عملیات نظامی همه پولها را بالا کشیدند!

مدتی قبل ترامپ رئیس جمهور دلال آمریکا، مسئولین عربستانی را گاو شیرده خطاب و بعناوین مختلف شروع به دوشیدن سعودیها کرد، اما این روزها گاوهای شیرده عیاش و فاسد عربستان با پرونده قتل خاشقجى در کنسولگرى خود در ترکیه مواجه شده‌اند، که برای برون رفت از این جنایت هولناک، مجبور به شل کردن سر کیسه شده‌اند، تا شاید از این مخمصه رهایی یابند! اما آیا گاو سعودی، شیر کافی برای دوشیده شدن توسط ترکیه، آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی دارد؟!

برای دریافت پاسخ سئوال فوق باید به حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه ای رجوع نمائیم که عاقبت شوم این ابلهان فاسد را مدتی قبل پیش بینی کرده و خطاب به شاه عیاش سعودى فرمودند: «آمریکا تا بتواند شما را مى دوشد، شیرتان که تمام شد، هنگام ذبح مى رسد

آیا پرونده قطعه قطعه کردن مظلومانه خاشقجی و شهداء شیعه عربستان و منا و حج سال 66، گاو شیرده سعودی را به کشتارگاه نزدیک کرده؟ و یا هنوز شیری برای دوشیده شدن، که ترامپ مبلغ 1000 میلیارد دلار خواسته، دارد؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ