سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگامی که دانشمندی می میرد، چنان شکافی در اسلام پدید می آید که جزجانشینش آن را پر نسازد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 مهر 26 , ساعت 9:40 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

وزارت خارجه دولت اعتدال حسن روحانی به ویروس نکبت و ذلت در مقابل اروپا و آمریکا و حتی سعودیها دچار است!، بطوری که بعد از گذشت تقریبا سه ماه از دستگیری و زندانی شدن آقای اسدالله اسدی از دیپلماتهای انقلابی کشورمان در فرانسه، استراتژی انفعال، سکوت و ذلت را در پیشا گرفته و اقدام موثری برای آزادی آقای اسدی انجام نداده است.

سکوت ذلت بار وزارت خارجه ایران آنقدر ادامه یافت، تا دولت گستاخ فرانسه با سلب مصونیت دیپلمات کشورمان، او را بصورت غیرقانونی به کشور بلژیک تحویل داد! ادامه این سکوت مرگبار، موجب اخراج یکی از دیپلماتهای ایران و تعطیلی مرکز شیعی الزهرا واقع در گراندسنت فرانسه، بخاطر احتمال ارتباط با ایران گردید!

از ظواهر امر پیدا است که آقای ظریف نماینده وزارت خارجه آمریکا در ایران! بخاطر وعده های سرخرمن سه کشور اروپایی در برجام، لال گردیده! و سخنگوی وزارت خارجه هم مثل اروپاییها وعده اقدام متقابل سرخرمن می‌دهد!

انتظار پیگیری و اقدام متقابل از حسن روحانی و جواد ظریف بمانند سراب است، زیرا مکتب لیبرالیسم را در نزد روباه پیر و شیطان بزرگ آموخته‌اند! چرا که مدتی قبل وزیر خارجه فرانسه در خصوص اعتراض ایران به برگزاری مانور نظامی فرانسه در آبهای خیلج فارس بدین مضمون گفت: "اینها هیچ اعتراضی نمی‌کنند، چون به ما نیاز دارند!"

حاج حسن روحانی! مشکل کجا است؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ