سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمعکار در بند خوارى گرفتار است . [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 مهر 27 , ساعت 1:21 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چرا بعد از برجام، انرژی هسته ای حق مسلم ما نیست؟!

به این سخن پرغصه و یا خبر مهم رهبری در دیدار با نخبگان (25مهر97) توجه فرمائید که فرمودند:«چند سال پیش، نخبگان (نخبگان جوان) آمدن در همین حسینیه، نمایشگاه(هسته‌ای) زدند، آن وقتی که هنوز (انرژی هسته‌ای) حق مسلم ما بود.»

آیا از سخن رهبری اینگونه برداشت می‌شود، که بعد از برجام و عبور ناجوانمردانه از خطوط قرمز، "انرژی هسته ای حق مسلم ما نیست؟!"ع

متن بند 2 برجام اینگونه توسط آمریکائیها نگاشته شده: ایران، در ده سال، آغاز به از رده خارج کردن سانتریفیوژهای IR-1 خود اقدام خواهد نمود. طی این دوره، ایران ظرفیت غنی‏ سازی خود در نظنز را حداکثر تا ظرفیت غنی‏ سازی اورانیوم تعداد 5060 سانتریفیوژ IR-1 نصب شده نگه خواهد داشت. سانتریفیوژهای اضافی و زیرساخت‏ های غنی ‏سازی مربوطه در نطنز تحت نظارت مستمر آژانس به نحو مشروح در پیوست 1 انبار خواهد شد.

نتیجه: ایران تا سال 1405، تنها اجازه استفاده از ظرفیت 5060 سانتریفیوژ IR1 آنهم در نطنز، دارد. (بازی_بازی هسته‌ای)

مثال: یعنی اینکه ایران در اوج تولید خودروهای پرشتاب، تنها اجازه استفاده از ژیان 100 سال قبل را دارد! مثال واقعی: تیم مذاکره کنندگان ایرانی پذیرفته است که شروع غنی سازی صنعتی با اجازه چند کشور فعال در برجام باشد! ضمنا اورانیوم تولید شده در 10 سال که بسیار ناچیز است، باید سریعا به خارج از کشور حمل و به فروش برسد!، زیرا طبق برجام ایران حق نگهداری بیش از 300 کیلوگرم اورانیوم غنی شده را ندارد!

حال به عمق غصه رهبری پی می‌بریم که بعد از برجام، انرژی هسته ای به شرطی حق مسلم ما است، که کشورهای 1+4 اجازه دهند و آمریکا هم مزاحمت نکند! آیا اجازه صادر می کنند؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ