سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خوش نیّت گردد، پاداشش فراوان شود، زندگی اش خوش گردد و دوستی اش [بر دیگران [لازم شود . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 مهر 27 , ساعت 1:20 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جریان مرموزی برای مرحوم هاشمی رفسنجانی موزه ای را افتتاح کرده و تلاش دارند، که بین نحوه شهادت میزا تقی خان امیرکبیر با غرق شدن هاشمی رفسنجانی در استخر فرح شبیه‌سازی کنند! غافل از اینکه هر چه در این راستا بیشتر فتنه کنند، وضع به نفع مرحوم هاشمی رفسنجانی نخواهد شد!

به این جماعت احمق باید گفت، اصلا شباهتی بین زندگی معمولی امیرکبیر و خدمات آن شهید با زندگی اشرافی هاشمی رفسنجانی وجود دارد؟!

در کتاب آخرین گفتارها، خوابی از آیت‌الله اراکی (‌ره) نقل شده که در آن امیرکبیر را در مقامی متفاوت و رفیع در جهان باقی دیده و علت را جویا شده است.ت

آیت‌الله اراکی چنین تعریف می‌کند: «از ایشان پرسیدم، آیا مقامی که تو به آن رسیده‌ای محصول شهادت و کشته شدن مظلومانه‌ات بوده است؟ با لبخند گفت: خیر؛ سؤال کردم چون چندین فرقه ضاله را نابود کردی؟، گفت:نه، با تعجب پرسیدم: پس راز این مقام چیست؟، جواب داد: هدیه مولایم حسین است!، گفتم چطور؟، با اشک گفت: آنگاه که رگ دو دستم را در حمام فین کاشان زدند؛ چون خون از بدنم میرفت تشنگی بر من غلبه کرد سر چرخاندم تا بگویم قدری آبم دهید؛ ناگهان به خود گفتم میرزا تقی خان! دوتا رگ بریدند این همه تشنگی! پس چه کشید پسر فاطمه؟ او که از سر تا به پایش زخم شمشیر و نیزه و تیر بود! از عطش حسین حیا کردم ، لب به آب خواستن باز نکردم و اشک در دیدگانم جمع شد. آن لحظه که صورتم بر خاک گذاشتند امام حسین آمد و گفت: به یاد تشنگی ما ادب کردی و اشک ریختی؛ آب ننوشیدی این هدیه ما در برزخ، باشد تا در قیامت جبران کنیم

در نقلی گفته شده که وقتی مرحوم هاشمی رفسنجانی را در قبر گذاشتند، بعضی از بزرگان بجای قرائت سوره حمد، سوره ملک خواندند! قرائت سوره ملک، یعنی برای کاستن از عذاب میت در قبر، سوره ملک خوانده شود.

نتیجه: میرزا محمدتقی‌خان امیرکبیر، در راه عدالت بدست عمال استعمار به شهادت رسید، با استعمار انگلیس مبارزه و جریانهای انحرافی را نابود کرد. اما هاشمی رفسنجانی در استخر فرح غرق شد، توسعه آمریکایی را بجای عدالت نشاند، لیبرالها را به قدرت رساند، اشرافیت ضدانقلابی را رواج و تلاش فراوانی برای حضور استعماری آمریکا بعد از رحلت امام انجام داد! پس بین این دو هیچ شباهتی وجود ندارد، که جریان کارگزاران و فتنه گران بدنبال شبیه‌سازی آن هستند!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ