سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه دوستی اش خدایی نباشد، از او بپرهیز، که دوستی اش پلید است و مصاحبت با او شوم . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 97 مهر 28 , ساعت 12:24 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بشار جعفری نماینده دولت سوریه در سازمان ملل، نماینده عربستان سعودی را آبکش کرد و گفت:

«وقتی سفیر سعودی در سخنانش خواستار نوشتن قانون اساسی جدید برای کشورم شد. می‌دانید که سعودی قانون اساسی و پارلمان اندارد و حتی اسم کشور نیز ندارد. نظامی که یک مخالف خودش را می‌رباید و اسمش خاشقجی بود، چنین نظامی حق ندارد از قانون و درد‌های دیگران دم بزند، زیرا بوی گند رسوایی‌هایش و رسوایی کارهایش بلند شده است. نظامی که در یمن خونریزی می‌کند و با اسرائیل برای نابودی آرمان فلسطین ائتلاف کرده است و به کسانی که از این نظام حمایت کنند سخاوتمندانه حاتم بخشی می‌کند، لیاقت آن را ندارد که شورای امنیت به آن اجازه بدهد درباره مسائل انسانی و سیاسی مربوط به کشور‌های دیگر در این شورا صحبت کند.»

از سخنان ابوذرگونه بشار جعفری نماینده دولت سوریه در سازمان ملل، به عمق دردها و غصه‌های امام علی علیه السلام پی بردم که خطاب به سربازان و فرماندهانش می فرمود: «چه اندازه با شما مدارا کنم! همچون مدارا کردن با شتران نوبارى که از سنگینى بار پشتشان مجروح گردیده و همانند جامه کهنه و فرسوده‏ اى که هرگاه از جانبى آنرا بدوزند از سوى دیگر پاره‏ مى‏ گردد. هرگاه گروهى از لشکریان شام به شما نزدیک مى‏ شوند هر یک از شما در را به روى خود مى‏ بندید و همچون سوسمار در لانه خود مى‏ خزید و همانند کفتار در خانه خویش پنهان‏ مى‏ گردید. به خدا سوگند! آن کس که شما یاور او باشید ذلیل است . خدا نشانه ذلت را بر چهره ها و پیشانى شما بگذارد! و بهره ‏هاى شما را نابود سازد. آن گونه که به باطل متمایل و به آن آشنائید به حق آشنائى ندارید و آن چنان که در نابودى حق مى ‏کوشید براى از بین بردن باطل قدم برنمى ‏دارید

دیروز هم امام مسلمین رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان فرمودند:«چند سال پیش، نخبگان (جوان) آمدن در همین حسینیه، نمایشگاه(هسته‌ای) زدند، آن وقتی که هنوز (انرژی هسته‌ای) حق مسلم ما بود.»

نتیجه: کاش به جای حسن روحانی، علی لاریجانی جواد ظریف، یک بشار جعفری می‌داشتیم، که در 7 سال گذشته پا به پای سرادر سلیمانی، شهید همدانی در سازمان ملل جنگید و از حق ملت سوریه دفاع کرد، اما در اینجا، بدون شلیک یک گلوله، حسن روحانی و علی لاریجانی، هسته ای را نابود، و در توطئه دیگر? ناجوانمردانه و منافقانه، بدنبال نابودی موشکهایمان بودند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ