سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه کسی را دیدید که به وی زهد در دنیا و کم گویی عطا شده، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 97 آبان 10 , ساعت 1:59 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بعد از شهادت عمار در جنگ صفین و شهادت مالک اشتر در مسیر راه مصر، یاران علی علیه السلام، به دور او حلقه زدند، اما نه برای تبعیت از دستورات او، بلکه برای اعتراض به امام خود، که تا کی جنگ؟ تا کی اختلاف؟ اما عمار و مالکی نبودند که به اینها بگویند؛ چرا برای امام خود تکلیف معین می کنید؟!

بعد از اینکه امام حسن علیه السلام در نزدیکی شهر ساباط با شمشیر زهرآگین یک تروریست مجروح گردید، خطاب به مردم فرمود:ت «وای بر شما! سوگند به خدا! اگر مرا بکشید، معاویه به هیچ یک از وعده‏هایی که برای کشتن من داده است، عمل نخواهد کرد. می‌‏دانم که اگر دست در دست او بگذارم و با او بسازم، نمی‏گذارد که به دین جدّم بروم و تنها می‏توانم خدای سبحان را بپرستم؛ ولی گویا فرزندان شما را می‏بینم که بر در خانه‏های فرزندان آنان(ابوسفیان و معاویه) ایستاده‏اند و آب و غذا می‏خواهند، ولی آنان دریغ می‏ورزند.» و در اینجا هم مردم دسته دسته عذرخواهی کرده و پراکنده شدند و امام خود را یاری نکردند!

گویا این بخش از سخنان امام حسن علیه السلام (فرزندان شما را می‏بینم که بر در خانه‏های فرزندان آنان(ابوسفیان و معاویه) ایستاده‏اند و آب و غذا می‏خواهند، ولی آنان دریغ می‏ورزند.) برای افراد لیبرال بعد از دهه 60 انقلاب اسلامی است که حل مشکلات اقتصادی حتی آب آشامیدنی ملت را از آمریکا طلب می کردند! که منجر به برجام ننگین شد! و سپس وقتی ترامپ مانند معاویه برجام را پاره کرد باز این جماعت غربزده به در خانه های فرزندان ابوسفیان دوران، یعنی سه کشور اروپایی رفته و ماههای متمادی کشور و ملت را در بحران اقتصادی قرار داده تا از بسته پیشنهادی اروپا رونمایی شود!

 ظاهرا حسن روحانی عمدا خود را به خواب زده، که مأمور سازمان سیا آب پاکی را به روی دست او و ستون پنجم نفوذی دشمن در دولت و مجلس ریخته و نقشه اروپا را افشا و می‌گوید: «اتحادیه اروپا بدنبال خروج آبرومند از برجام است و در این مسیر به همراهی افکار عمومی اروپا نیاز دارد، اخراج دیپلماتهای ایرانی نیز در همین راستا است ... »

آری؛ این نتیجه خیانت جریان لیبرال و غربزده‌ی نفوذی در دولت و مجلس است، که به فرمان امام جامعه عمل نمی‌کنند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ