سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند هنگامی که نمی داند، از فراگرفتن خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 آبان 11 , ساعت 11:59 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

امسال اربعین حسینی از سوی جریان واحدی در عراق و ایران با هدایت و مدیریت شبکه جهانی صهیونیسم تهدید و جبهه استکبار تلاش نمود تا وحدت دو ملت ایران و عراق را با یک فتنه موهوم قبل از اربعین بشکند و لذا پیاده نظام و ستون پنجم دشمن در مطبوعات ایران شروع به ریختن آتشا فتنه به سوی ملت عراق با طرح دفاع از ناموس عجم در برابر عرب را کلید زد و نوشتند که زائرین کشور عراق برای تمتعات جنسی به مشهد می آیند!

آتش تهیه فتنه مطبوعات وابسته به غرب در ایران، با اغماض راز آلود قوه قضائیه مدام بر سر زائرین عراقی فرو ریخته می‌شد و هر چه دلسوزان نظام اسلامی به قوه قضائیه تذکر دادند، که مرکز تجمع توپخانه مطبوعات وابسته به جریان زر و زور و تزویر را منهدم کند، افاقه ننمود! تا اینکه پیاده نظام جبهه غربی-عربی-عبری با شعارهای هنجار شکنانه بر علیه نظام اسلامی ایران به کف خیابانها شهر بصره آمده و چرخه فتنه عجم و عرب را با به آتش کشیدن کنسولگری ایران در بصره تکمیل و اهداف صهیونیسم جهانی محقق شد.

فتنه‌گران عجم و عرب برای زدن ریشه های وحدت دو کشور ایران و عراق، مدام در آتش فتنه می دمیدند، اما وقتی نورافشانی افق اربعین سالار شهیدان با شعار « حب‌الحسین یجمعنا» آغاز شد، نه تنها ملت ایران و عراق را در صف واحد، «حب الحسین یجمعنا» قرار داد، بلکه سایر شعیان و غیره شیعه جهان با فریاد «حب الحسین» وجود خود، به صف اربعینیان زمینه سازان ظهور مهدی موعود (عج الله تعالی فرجه الشریف) پیوستند و فتنه گران دو ملت ایران و عراق به همراه اربانشان رسوا شدند، زیرا «حب الحسین یجمعنا» محقق و ریش و ریشه‌ی فتنه گران را سوزاند. اگر باور ندارند از سانسور خبری معاویه و یزید زمانشان بپرسند!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ