سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از خدا بترسید ، ترسیدن وارسته‏اى که دامن به کمر زده و خود را آماده ساخته ، و در فرصتى که داشته کوشیده و ترسان به راه بندگى تاخته و نگریسته است در آنجا که رخت بایدش کشید و پایان کار و عاقبتى که بدان خواهد رسید . [نهج البلاغه]
 
شنبه 97 آبان 12 , ساعت 9:11 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

برجام نه تنها تمام زیرساختهای هسته ای ایران را تخریب کرد، بلکه حوزه‌های نفتی، موشکی، هوا فضا و دیپلماسی را دچار چالش نمود! که بخشهایی از آن را در متن برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل قابل رویت است و مابقی در دستورالعملها و توافقات محرمانه به امضاء طرف ایرانیت رسیده که تاکنون از طرح آن نانجیبانه خودداری کرده اند!

یکی از نانوشته های برجام، تعطیلی سازمان فضایی کشور است. ایران تا قبل از سال 92 گامهای بزرگ و مهمی برای قراردادن ماهوارهای با اوزان مختلف در جو زمین و فرستادن موجود زنده به هوا برداشته بود، اما وقتی حسن روحانی کاخ ریاست جمهوری را تصرف نمود، به بودجه آن سازمان هم رحم نکرد و آن را قطع کرد!

سیاست تنش زدایی روحانی در حوزه خارجی آنقدر فضاحت‌بار است! که بعد از خروج آمریکا از برجام، روحانی با ظریف در پای مرده برجام به عزا نشسته و اهانتهای کشورهای ذربینی اروپایی را بی پاسخ گذاشته‌اند!

بعد از اقدام تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز، وزارت خارجه باید استرداد تروریستهایی مستقر در برخی از کشورهای اروپایی را به جد دنبال می‌کرد، ولیکن با دیپلماسی خفت‌بار حسن روحانی کار برعکس شد و کشورهای اروپایی حامی تروریستهای الاحوازیه، مدعی اقدامات تروریستی از سوی ایران شدند! و جند تن از دیپلماتهای ایرانی با سکوت مطلق و محرمانه وزارت خارجه از آن کشورها اخراج و اسدالله اسدی دبیر دوم سفارت کشورمان بعد از گذشت قریب 4 ماه همچنان در زندان اروپایی‌ها است! و لذا روحانی و ظریف خاضعانه به دست اروپایی‌ها نگاه و به سکوت مرگبار ادامه می‌دهند تا کدخدای بعد از آمریکا، از دست‌شان عصبانی نگردد!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ