سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا را فرشته‏اى است که هر روز بانگ بر مى‏دارد : بزایید براى مردن و فراهم کنید براى نابود گشتن و بسازید براى ویران شدن . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 93 مهر 8 , ساعت 4:49 عصر

نام خدا و برای خدا

اخیرا یک وبلاگ نویس که ادعای "رو به آسمان" دارد، در خصوص پخش سریال "معراجی ها" تحت عنوان "عشق به فتنه در پس یک سریال" مطالبی را بر اساس وهم و خیال در فضای مجازی منتشر نموده و نوشته است: « واین سئوال مهمی را در اذهان ایجاد می کند که چرا نویسنده مدعی دفاع از ارزش ها و سیمای مدعی تر یک دروغ بزرگ را محور سریال خود قرار داده اند ؟مطلبی که علاوه بر دروغ بودن عیب بزرگتری که دارد آن است که تقابل دانشگاه با ارزش ها را نشان می دهد.»

نویسندگان و کارگردانان فیلمهای سینمائی، معمولا وقتی سوژه و یا موضوعی را مد نظر فیلم نامه خود قرار می دهند، ابعاد مختلف آن را که دارای نکات منفی و مثبت است در بخشهای مختلف یک سریال به تصویر می کشند و نتیجه گیری مثبت را در بخشهای پایانی فیلم و سریال قرار می دهند، حال نویسنده وبلاگ "رو به آسمان" با عینک حزبی و بدون مشاهده همه قسمتهای سریال فاخر "معراجی ها"، خود را به ناحق، در جایگاه داوری فیلم و سینما قرار داده و اقدام نویسنده متعهد و انقلابی کشور و صدا و سیمای نظام جمهوری اسلامی را محکوم نموده است .

جای تأسف است که نویسنده محترم مقاله "عشق به فتنه در پس یک سریال" که بر  اساس وهم و خیال خود، که احتمالا در ایران زندگی نمی کند! و یا از اخبار و اتفاقات داخل کشور بی اطلاع است! و نمی داند! و یا نمی خواهد که بداند! که در زمان دولت اسبق در چند دانشگاه، چه ظلم بزرگی نسبت به شهداء والا مقام گمنام  در زمان دفن آنان صورت گرفت؟!؟  

فتنه

نویسنده وبلاگ "رو به آسمان" بدون اینکه متوجه شود به فتنه سال 88 اعتراف نموده و نوشته است:« سئوالی که رییس صداو سیما به آن باید پاسخ دهد این است که در شرایطی که کشور وجامعه با پشت سر گذاشتن فتنه وجریان انحرافی اقتدار وارامش ومنطق خود رادر انتخابات ریاست جمهوری اخیر نشان داد.»

اینکه سران فتنه حتی از آوردن نام کلمه فتنه فرار می کنند، اما نویسنده وبلاگ "رو به آسمان"با صغری و کبری درست کردن به فتنه اعتراف می کند، خدا را شاکریم و لذا اگر کسی برای خود، شأنی قائل است که می تواند در فضای مجازی به تحلیل و بررسی مسائل مختلف بپردازد، اول باید علم آن را بیاموزد و سپس وارد آن عرصه شود تا سخن ناصواب ننویسد و قلم را با داخل کردن حق و باطل آلوده نکند!!!

نویسنده مقاله "عشق به فتنه در پس یک سریال" باید صبور می بود و فیلم سینمائی "معراجی ها" که در جشنواره فیلم فجر سال 92 معرفی گردید، پس از رؤیت تمام قسمتهای سریال به اظهار نظر منتقدانه می پرداخت، نه اینکه با دیدن تنها سه یا جهار قسمت سریال، خود را محق  قضاوت از نوع افراطی آن بداند!

اگر همه مردم و کارشناسان موضوع فیلم و سریال با مشاهده بخش کمی از یک فیلم و سریال، که معمولا بخشهای اول آن نقاط منفی می باشد، به داوری بنشینند، حتما به ناصواب و غیر عادلانه قضاوت خواهند کرد و متأسفانه عمل نگارنده وبلاگ "رو به آسمان" همانند شخصی است که در مورد موضوعی که اطلاع دقیق و کاملی ندارد در نزد قاضی دادگاه حاضر می شود و نسبت به آن موضوع شهادت می دهد! و در صورت کذب بودن شهادت، چنین شاهدی در بعضی از جرائم محکوم به تازیانه، حبس و جزای نقدی می گردد.

مثال نویسنده وبلاگ "رو به آسمان" همانند شخص ادعا کننده نبوت است، که؛ « شخصی ادعای نبوت می کرد. او را پیش خلیفه بردند . خلیفه از او پرسید که: چه معجره ای داری ؟ گفت: "معجزه من آن است که در این زمان، هر چه در دل شما می گذرد را معلوم می کنم." خلیفه گفت: "در دل من چه می گذرد؟" شخص ادعا کننده گفت: "در دل شما می گذرد که من دروغ می گویم."

والسلام        



لیست کل یادداشت های این وبلاگ