سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ به داوود علیه السلام وحی کرد :«ای داوود ! به من شادمان باش و از یادم لذّت ببر و با مناجات من متنعّم شو که به زودی، خانه را از فاسقانْ خواهم پرداخت ولعنت خود را بر ظالمان قرار خواهم داد» . [امام صادق علیه السلام]
 
یکشنبه 97 آبان 13 , ساعت 12:5 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

موارد ذیل آرزوها و آمال آمریکا از تصویب تحریمها و خروج از برجام، از زبان وزرای خزانه‌داری و خارجه آمریکا است

1-پایان حمایت ایران از تروریسم.

2-اتمام حضور این کشور در سوریه.ب

3-توقف کامل توسعه برنامه موشکی.

4-توقف کامل توسعه هسته‌ای ایران.

آیا ابزار و اقدامات آمریکا برای دستیابی به اهداف فوق، مهیا است؟ و اگر نیست، چه کسانی در داخل ایران می توانند آمریکا را به اهدافش نزدیک نمایند؟!

بعد از خروج آمریکا از برجام عده‌ای از حامیان برجام، متوجه اشتباه استراتژیک خود شده و دفاع از برجام را رها کردند! اما عده‌ای که در رأس آنها حسن روحانی، جواد ظریف و علی لاریجانی قرار دارند، حیات سیاسی خود را به تداوم برجام می‌دانند، زیرا با قطع نفس مصنوعی از برجام، حیات سیاسی آنان، به خاطر خیانت در اجراء برجام، قطع خواهد شد!

پس این جماعت برای ماندن در قدرت، حاضرند؛ بدون دریافت هیچ تضمین و امتیازی، لوایح مد نظر غرب را در مجلس تصویب نمایند(مثل FATF)! محدودیت قدرت منطقه‌ای و موشکی را بپذیرند هر چند به ظاهر از توان موشکی به مناسبتی حمایت کرده و می کنند! ولذا آمریکا، آنان و رسانه های زنجیزه‌ای و فتنه گران را بهترین سرمایه خود در ایران، برای رسیدن به اهداف 4 گانه فوق می‌داند!

آیا مسیر تحقق اهداف 4 گانه آمریا در کشور کاملا مهیا است؟

 دیروز کشتی‌بان بصیر انقلاب اسلامی، قلب استراتژی آمریکا و لیبرالهای غربزده را در جمع دانش آموزان و دنشجویان هدف قرار داد و فرمودند: «آمریکا رو به افول است؛ این را همه بدانند. آن کسانی که گرایش به سازش دارند، نقشه‌ی بی‌پایه می‌کشند.»

آری رهبری فرمودند: شتر در خواب بیند پنبه داده ...

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ