سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قرآن را فرا گیرید که بهترین سخن است و در آن تفقّه کنید که بهار دلهاست واز روشنی آن شفا بجویید که شفای سینه هاست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 97 آبان 13 , ساعت 1:16 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

تکلیف مردم با تناقضات مدام جریان لیبرال در قدرت چیست؟! آیا اینها در پشت پرده قمار با آمریکا و چند کشور اروپایی، استقلال، دین و انقلاب اسلامی را به حراج گذاشته‌اند؟!

مردم وقتی می‌بینند، زمانی که ترامپ برجام را پاره وع از آن خارج می شود، مسئول ارشد اجرایی کشور(حسن روحانی)، برای جلوگیری از هوشیاری و مطالبات بحق ملت، فورا در صفحه تلویزیون حاضر و می گوید: «اگر اروپا مسئولیت آمریکا را قبول کند در برجام می‌مانیم»! اما وقتی که ترامپ دو شب قبل تحریمها را مجدد ابلاغ کرد، گویا دستور این است که حسن روحانی به خواب عمیق رود، یا خود را بخواب بزند! (خواب خرگوشی)

در این تناقضات در گفتار و عمل، چه پیام ذلتی را برای دشمنان مخابره می‌کنند؟!

اگر اسحق جهانگیری اجازه تغییر منشی خود را داشت!، قطعا در این زمان حساس در یک مناظره تلویزیونی می گفت:

مردم عزیز ایران یادتان می‌آید، وقتی ترامپ برجام را پاره و از آن خارج شد، رئیس جمهورمان که پشت دوربینهای تلویزیون منتظر اقدام ترامپ بود! بلافاصله در صفحه تلویزیون حاضر و گفت؛ در برجام با اروپاییها می‌مانیم!

ملت عزیز یادتان می‌آید؛ وقتی پریشب ترامپ فرمان برگشت همه تحریمها را صادر کرد، حسن روحانی به خواب عمیق یا خرگوشی فرو رفته بود؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ