سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که دو مرد را نزد او آوردند که از مال خدا دزدى کرده بودند : یکى از آن دو بنده بود از بیت المال مسلمانان ، و دیگرى در ملک مردمان . فرمود : ] امّا آن یکى از مال خداست و حدّى بر او نیست چه مال خدا برخى از مال خدا را خورده ، و امّا دیگرى بر او حدّ جارى است و دست او را برید . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 97 آبان 15 , ساعت 11:40 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

جریان فتنه پس از ایجاد دو فتنه سالهای 78 و 88 و جمع کردن فتنه‌گران توسط ملت، دریافت؛ تا وقتی مردم در مقابل فتنه‌گران بایستند و فتنه های آنان را خنثی کنند، امکان براندازی نظام و تحقق رؤیاهای آمریکا وجود ندارد ولذا بعد از شکست فتنه 88 استراتژیغ جدایی ملت از نظام اسلامی را با چند سناریو به شرح ذیل برای فتنه آینده(سال 98) در برنامه خود گنجاند.

1-نظام اسلامی را بعنوان یک رژیمی که در همه ابعاد، فاسد شده(فساد سیستمی) به مردم معرفی شود.(شعار "نه قرآن نه اسلام هر دو فدای ایران" در فتنه سال 96)

2-افراد فاسد مطلق را بعنوان اصلاح طلب واقعی به مردم معرفی نماید.(شعار "رضا شاه روحت شاد" در فتنه سال 96)

3-نفوذ در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام اسلامی در دولت و مجلس. (به وقوع پیوست)

به نظر می رسد که جریان فتنه، در چند سال گذشته به اهداف خود رسیده، که سعید حجاریان در جلسه‌ی محرمانه می‌گوید: "پس از حضور حسن روحانی در دولت، زودتر از موعد مقرر به اهدافمان رسیده‌ایم!" و لذا در این مرحله جریان فتنه زمان را برای عصبانی کردن مردم، مناسب دانسته و بخش زیادی از فشارهای اقتصادی بر ملت، در راستای عصبانی نمودن مردم است!  

چگونه بپذیریم، وقتی کشورهای، مثل عراق، سوریه و حتی افغانستان، جنگ بخش وسیعی از زیر ساختها و شهرهای آنها را ویران کرده، اما ارزش پول ملی آنان سقوط نکرده! ولیکن با حضور افراد نفوذی در دولت و مجلس، به یک باره ارزش پول در جیب مردم، بیش از 60 درصد سقوط می‌کند، در حالی که تحریمهای آمریکا از دیروز(14 آبان 97) آغاز شده است!

رهبری معظم انقلاب در 22 مردا 97 به این موضوع اشاره و فرمودند: «عامل اصلی گرانی و کاهش ارزش پول ملی، مسائل مدیریتی است، نه تحریم.» پس برای مقابل با فتنه نرم داخلی که هدف آن عصبانی کردن ملت است، چه باید کرد؟

یکی از راهکارهای مهم در مقابل سناریوی جریان فتنه و تحریمهای آمریکا، توجه جدی به سخنان رهبر معظم انقلاب در 22 مرداد 97 است، که نخبگان و مسئولین دلسوز نظام اسلامی، باید آنرا بعنوان یک دستورالعمل اجرایی، فرا روی خود قرار دهند، تا دشمن نتواند با ایجاد چالش ذهنی گسترده، ملت را در مقابل نظام اسلامی عصبانی نماید.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ