سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ سهل پسر حنیف أنصارى پس از بازگشت از صفّین در کوفه مرد ، و امام او را از هرکس بیشتر دوست مى‏داشت فرمود : ] اگر کوهى مرا دوست بدارد در هم فرو ریزد [ و معنى آن این است که رنج بر او سخت شود و مصیبتها به سوى او شتاب گیرد . و چنین کار نکنند جز با پاکیزگان نیکوکار و گزیدگان اخیار . و این مانند فرموده اوست که : ] [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 97 آبان 15 , ساعت 4:9 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

روحانی: «اینکه امروز آمریکا حرفی می زند و اروپایی ها جلوی آن می‌ایستند یعنی پیروزی سیاست خارجی و دیپلماسی کشورمان

ظریف: «برجام آنقدر در جهت منافع ملی بوده که آمریکا از آن با افتضاح خارج شد.»

به آقای روحانی و ظریف باید گفت؛ رهبری مدتی قبل به اینگونه رجزخوانیهای کذب واکنش نشان داده و فرمودند: «ما مذاکره کردیم که آمریکا بی‌آبرو شود، یا مذاکره کردیم که تحریم‌ها برداشته شود؟»

یکی از اهداف مشترک آمریکا، اروپا و غربزده‌های داخلی، از ماندن ایران در برجام، باز نگه داشتن مسیر پذیرش برجام‌های دیگر استh و گرنه وقتی حسن روحانی و جواد ظریف بعد از برجام، اعلان کردند، که تمام تحریمها لغو می‌شود، هر عاقلی می فهمد که رمز رجزخوانی امروز، شیوه منافقینی است، که امیرالمومنین علی علیه السلام می‌فرماید: «از برای هر شب تاریکی چراغی از قبل روشن نگه می‌دارند.»

 در زمانی که آقای روحانی و ظریف باید پاسخ دهند: چگونه افتضاح بزرگ برجام را پیروزی می‌خوانند؟ و چگونه لیست افراد و کشورهایی که در سالیان گذشته برای دور زدن تحریمهای آمریکا و اروپا به ایران کمک می‌کردند، در اختیار آمریکا قرار گرفته؟ مکارانه به رجز خوانی و دفاع از برجام می پردازند! مثل آن فیلم طنزی که جنگ تمام شده بود، اما سربازی همچنان در سنگر مانده بود و می خورد!

روحانی و ظریف یک روز گفتند؛ سازوکار برجام آنقدر مستحکم است که کسی نمی تواند از آن خارج شود، اما بعد از خروج آمریکا از برجام، آن را پیروزی دیپلماسی قلمداد کردند تا به اشتباه ذلت بار خود اعتراف نکنند، همانگونه که شیطان در برابر خدا ایستاد و بر آدم سجده نکرد!

آقای روحانی ما برای لغو تحریم مذاکره کردیم. یادتان هست که در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 92 گفتید: «هم باید چرخ سانتریفیوژها بچرخند و هم چرخ زندگی مردم.» اما ظاهرا ماموریت شما، از کار انداختن هر دو بود، که نفع شیطان بزرگ، انجام شد!

 والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ