سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفت دانشمندان، حبّ ریاست است [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 آبان 16 , ساعت 9:36 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

آیا مردم فراموش کرده اند که از حسن روحانی پس از توافق برجام در سال 94 در صفحه تلوزیون حاضر و گفت: «تمام تحریمها بالمره لغو می شود، نه تعلیق!» و در سال 96 در تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: «اگر رای بیاورم غیر از تحریم‌های هسته‌ای که برداشتم ، بقیه تحریم‌ها را هم برمی‌دارم»!!!

قطعا مردم جملات فوق را فراموش نکرده، هر چند که همین دو جمله را هم روحانی دروغ گفت! زیرا ظریف و عراقچی اعلان کردند yکه آمریکا تحریمها را تنها بر روی کاغذ برداشت! و رئیس سابق بانک مرکزی هم گفت: دریافتی ما از برجام هیچ است!

جالب است که بعد از ابلاغ تحریمهای جدید آمریکا از سوی ترامپ، وزیر خارجه آمریکا در خصوص اقدام متقابل دولت ایران گفت: «مطمئن هستیم که ایرانی‌ها برنامه هسته‌ای خود را از سر نمی‌گیرند!»

نقش ستون پنجم دشمن، در خروج آمریکا از برجام و ابلاغ تحریمهای جدید، قطعی است! و لذا به موضعگیری این دو مسئول مهم ایرانی در برجام توجه فرمایید، که گفتند:  

روحانی: «اینکه امروز آمریکا حرفی می‌زند و اروپایی‌ها جلوی آن می‌ایستند یعنی پیروزی سیاست خارجی و دیپلماسی کشورمان.»

ظریف: «برجام آنقدر در جهت منافع ملی بوده، که آمریکا از آن با افتضاح خارج شد.»

چرا بعد از ابلاغ تحریمهای جدید از سوی ترامپ، این دو نفر از اقدام متقابل ایران، سخنی نگفتند؟! آیا این دو نفر آمریکائیها را به این اطمینان نرسانده که ایران، تحت هر شرایطی در برجام می‌ماند؟ آیا مشوق آمریکا برای خروج از برجام، این دو نفر نیستند؟!

عجب! مردم می‌بینند که رئیس جمهور در برجام عوام فریبی کرده و در مجلس شورای اسلامی، نماینده‌ای برای دفاع از حقوق ملت و کشور وجود ندارد! ولی مطالبه‌گری، نمی‌کنند؟!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ