سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منفورترین مردم نزد خداوند، فقیر متکبّر وپیر زناکار و دانشمند بد کار است . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 آبان 21 , ساعت 11:48 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

پوزخند ترامپ به ریش لیبرالهای وطنی، در هنگام پاره کردن برجام و دستور بازگشت مجدد تحریمها بر علیه کشورمان، ظریف را بخاطر مسئول اصلی برجام بعد از حسن روحانی، دچار پریشان گویی نموده! بطوری که دیروز در دفاع از FATF با اظهاراتی سخیف و ضدانقلابی گفت: «پولشویی در کشور ما یک واقعیت است و کسانی که هزاران میلیارد تومان پولشویی می‌کنند به راحتی ده‌ها میلیارد هم برای مخالفت با پولشویی هزینه می‌کنندن! آنها فقط در یک قلم 30 هزار میلیارد تومان پولشویی کرده‌اند»!

در زمانی که ظریف باید پاسخگوی عدم لغو و بازگشت مجددا تحریمهای آمریکا باشد!، مزورانه از پاسخگویی فرار و  در راستای منافع دشمنان، نظام اسلامی را متهم به پولشوئی کرده، تا فشار افکار عمومی مردم را بر ناظرین بصیر انقلابی افزایش و زمینه‌ی تائید و اجراء کامل FATF را بعد از برجام ننگین، کسب نماید!

در پی اظهارات دشمن پسند ظریف، مبنی بر پرداخت ده‌ها میلیارد پول برای مخالفت و جلوگیری از تصویب و تائید FATF ! قوه قضاییه باید به بررسی و پیگیری سخنان او که مورد توجه محافل رسانه‌ای صهیونیسم و ضدانقلاب واقع شده، بپردازد، زیرا وزیر خارجه کشورمان افرادی که مباردت به پول شوئی 30 هزار ملیلیارد تومانی کرده را می‌شناسد! و لذا ظریف در وحله اول بعنوان مطلع، از مسیرها پولشویی در کشور احضار و در صورت کذب بودن اظهاراتش، بعنوان متهم، پاسخگوی اتهامات بی پایه و اساس خود به نظام اسلامی باشد.

اگر ظریف و کسانی که در تصویب و اجراء برجام نقش بازی کردند، جرأت پذیرش اشتباه خود را داشتند! این روزها مزورانه به پریشان گویی به نفع دشمنان نمی پرداختند، اما این جماعت لیبرال ترسو و بزدل! نه غیرت دارند و نه جرأت اعتراف به خطا!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ