سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر اندازه حکمت قوی گردد، شهوت ضعیف شود . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 آبان 30 , ساعت 10:21 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از آغازین روزهای سال 97 (چندین ماه به شروع بازگشت تحریمهای آمریکا در 13 آبان 97 )، سیر افزایش قیمت دلار و سایر ارزهای خارجی، با نقش آفرینی دولت برای جبران کسری بودجه 97 شروع شد! که بخشی از آن معروف به فروش دلار 4200 تومانی جهانگیری گردید! و حاصلش، فساد گسترده در فروش 18 میلیارد دلار و دهها تن سکه طلا از سرمایه کشور در آستانه تحریمهای جدید آمریکا بود!

حال که دولت دلار را در مرز 14 هزار تومان هدایت و مدیریت می‌کند! درست همزمان با زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین در آذر سال 96 که منجر به فتنه‌ی محدود دی ماه در اکثر شهرهای کوچک کشورمان گردید، زمزمه افزایش قیمت بنزین بر اساس نرخ دلار شیطنت آمیز دولت،(14هزار تومان) آغاز شده است!

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، در یکصد و بیستمین جلسه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با بیان اینکه سوخت یکی از کالاهای اساسی است، به افزایش قیمت ارز اشاره و گفت: «قرار شد هفته آینده جلسه مستقلی با تعدادی از دستگاههای مرتبط با موضوع سوخت گذاشته شود، تا درباره بنزین تصمیمات جدیدی بگیریم

آیا قرار است 9 دی امسال را همانند 9 دی سال 96 با بهانه قرار دادن، افزایش قیمت بنزین، بر علیه نظام اسلامی به شورش و فتنه تبدیل نمایند؟! لذا دستگاهها و نهادهای امنیتی کشور، مراقب شیطنت برخی از مسئولین دولتی ایران و اتاق مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان، در اربیل کردستان عراق و هرات افغانستان باشند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ