سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ملایم باش ؛ زیرا هرکه ملایم باشد، همواره ازدوستی کسانش برخوردار می شود . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 97 آذر 12 , ساعت 9:31 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

رئیس سازمان تعزیرات: شاهد کم‌فروشی‌های بیسابقه شرکت‌های لبنی هستیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات از محکومیت 22 شرکت لبنی به جرم گرانفروشی خبر داد.

بی عدالتی یعنی اینکه شرکتهای لبنی با هزاران حیله و تزویر، جیب مردم را بزنند! آنگاه تعزیرات با یک پروپاگاندای تبلیغاتی آنان را جریمه و سپس جرائم به خزانه دولت واریز شود!

عدالت علوی یعنی اینکه؛ شرکتهای لبنی متخلف، به اندازه گران فروشی، مجبور به کاهش قیمت، در چندین ماه شوند، نه اینکه جیب دولت با جرائم دریافتی فربه و جیب ملت با گرانفروشی شرکتهای لبنی خالی گردد!

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با الگوبرداری از اقدامات نابجای حسن روحانی در رها کردن اقتصاد ملت و کشور، به خبررسانی پرداخته و وظیفه بازدارندگی سازمان خود را فراموش کرده است!

سالها است، چرخه معیوبی بنام انجمن‌های متعدد، برای حمایت از شرکتها و کارخانجات تولیدی از بازنشستگان آن دستگاه‌ها، با قصد سرکیسه کردن ملت تشکیل شده است! تا جایی که فردی به نام احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان، که به لاتهای چاله میدان شبیه است، مسئولین نظام را تهدید امنیتی کرده، که اگر افزایش قیمت خودرو را نپذیرند، با واکنش کارگران کارخانجات خودروساز در کف خیابانها روبرو خواهند شد!

بطور قطع، دخالت انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران در گرانفروشی شرکتهای لبنیاتی محتمل به نظر می‌رسد! و گرنه 22 شرکت لبنی چگونه در یک برنامه هماهنگ، بدون اخذ مجوز از وزارتخانه صمت، اقدام به افزایش قیمتهای فراورده‌های خود کرده‌اند؟!

اگر سازمان تعزیرات حکومتی توانایی حمایت از مصرف کنندگان را در برابر انجمنهای اختابوسی ضدمردمی شرکتها و کارخانجات تولیدی ندارد، به صراحت اعلان، تا نظام اسلامی تدبیر لازم را در خصوص خارج کردن دست انجمنها از جیب مردم بنماید.

البته وقتی دولت سردسته گرانفروشان در بحث فروش دلار است! پس پادوهای انتخاباتی آنان در انجمنهای خودروسازان لبنیاتی، فولاد و ... پوست ملت را خواهند کند!  

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ