سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به خدا که این دنیاى شما در دیده من خوارتر از استخوان خوکى است که در دست گرى باشد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 97 آذر 14 , ساعت 11:23 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

حسن روحانی امروز در جمع دانشجویان سمنانی گفت: «راه حل مشکلات شفافیت است نه جنجال؛ و FATF خوب باشد یا بد، زیرساخت و لازمه ارتباط مالی با بانکهای جهانی است»

ظریف وزیر امور خارجه گفت:«پولشویی در کشور ما یک واقعیت است و کسانی که هزاران میلیارد تومان پولشویی می‌کنند به راحتی ده‌ها میلیارد هم برای مخالفت با پولشویی هزینه می‌کنند!».

سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه گفت: « (برجام)، توافقی امنیتی است و با امنیت اروپا سروکار دارد. اگر اروپا فکر می‌کند غرب آسیا بدون برجام منطقه‌ای امن‌تر است می‌تواند امتحان کند.»

علی‌اکبر صالحی، رئیس‌ سازمان انرژی اتمی گفت: «فشارهای اقتصادی غوغا می‌کند. مثلا حقوق من تا یکسال پیش به عنوان یک استاد دانشگاه، حدود 3000 دلار در ماه بود، الان به 700 دلار رسیده است. این واقعا فشار اقتصادی است.»!

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌گوید: «درآمد کشور به یک سوم کاهش پیدا کرده است

ترامپ: «احساس می‌کنم ایرانی‌ها به زودی با ما گفتگو خواهند کرد

با توجه به سخنان مسئولین ایرانی و وعده ترامپ مبنی بر مذاکره ایرانیها با او، حال باید پرسید؛ در جنگ اقتصادی تمام عیار آمریکا بر علیه ملت و کشور ایران، این 5 نفر احمق، در کدام جبهه ایستاده‌اند؟!

سخن درست این است، که این 5 نفر در جبهه خودی، با زبان اشعث بن کندی بدنبال تحمیل حکمیت آمریکا(معاویه) بر ولی فقیه زمان هستند، تا با تصویب و اجرا کامل FATF مالک اشتر زمان را از کنار خیمه رژیم صهیونیستی و آمریکا برگردانند! البته ذغال نفاق و خیانت علی لاریجانی رئیس مجلس، در حمایت از اشعث‌ها بسیار مؤثر بوده و هست!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ