سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوش رفتاری، دوستی را پایدار می کند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 دی 13 , ساعت 7:49 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

سه دلیلی که رئیس جمهور، در انتصاب خانم ریگی بعنوان سفیر ایران در برونئی به آن اشاره کرد عبارت است: «اهل سنت بودن، بلوچ بودن و زن بودن

آقای رئیس جمهور! آیا مشکلات مردم اهل سنت بلوچستان، انتصاب یک زن سنی بعنون سفیر یا فرماندار است؟ uچرا بر سر مردم محروم آن استان کلاه می‌گذارید و پاسخگوی مشکلات اصلی آنان نیستید؟!

حضرت روح الله بنیانگذار انقلاب اسلامی می فرمایند: «مسئولانی که به فکر حکومت جهانی امام زمان علیه السلام نباشند، خائن و خطرسازند.» (صحیفه امام ج 21 ص 107)

عملکرد حسن روحانی در دولت یازدهم و دوازدهم گویای خیانت به امان زمان علیه السلام و مردم و کشور است! نمونه کوچک آن اعزام یک خانم سنی بعنوان سفیر نظام اسلامی به کشور برونئی، بدون هیچ تخصصی در وزارات خارجه! لذا در اهداف رئیس جمهورمان، عنصر حکومت جهانی امام مهدی، خدمت به مردم، کارآمدی و تعهد وجود ندارد! و تنها بر اساس اهداف لیبرالیسم غربی، بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زده است!

آنچه که برای مردم سنی و شیعه بلوچستان ایران این روزها اهمیت دارد، اجرا تعهدات رئیس جمهور، مبنی بر استفاده مردم از نعمت گاز، حل مشکلات اقتصادی و آب آشامیدنی سالم است نه اقدام پوپولیستی برای کلاه گذاشتن بر سر مردم آن استان محروم! لذا باید به جناب روحانی متذکر شد! در دیگ باز است، اما حیا هم خوب است!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ