سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با دانش خود به پیکار با نادانی اش برخیزد به بالاترین خوشبختی می رسد [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 دی 13 , ساعت 9:24 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

گفته شد که سناریوی جریان برانداز داخلی و دشمنان خارجی در فتنه 88 از هماهنگی بالایی برخوردار بود! حتی محتوای شعارهای میدانی فتنه‌گران با اقدامات آمریکا و اتحادیه اروپا هماهنگ می‌شد! مثلا فتنه‌گران برای افزایش فشار حداکثری به مردم و کشور، شعار "مرگ بر چین و روسیه" را سرمی‌دادند، تا رابطه خوب تجاری اینت دو کشور را در شرایط سخت تحریمهای آمریکا و اروپا، قطع نمایند!

بعد از تغییر دولت در سال 92 رویکرد دولت حسن روحانی، به سمت آمریکا و اروپا بود و لذا بعد از توافق برجام، هیئت‌های اقتصادی اروپایی، همانند گرگان گرسنه به ایران سرازیر شده و دولت احمق اعتدال، هزینه‌های میلیاردی آنان را از جیب ملت ایران پرداخت! و در نهایت با اولین تشر تحریمی ترامپ، گرگان اروپایی از ایران متواری و حسن روحانی، کیش و مات گردید.

اقدامات احمقانه دولت نکبت اعتدال، در پهن کردن فرش قرمز در زیر پای سرمایه گذاران اروپایی، موجب عصبانیت دولت‌های چین، هند و روسیه شد ولذا عقبه فتنه‌گران مستقر در دولت و مجلس، شعار فتنه‌گران در سال 88 را به نفع آمریکا و اروپا اجرایی کردند! و عدم معرفی سفیر، به کشور چین، در همین راستا ارزیابی می گردد.

آری, این روزها خریداران عمده نفت ایران، یعنی چین و هند و هم‌پیمان دیگرمان روسیه، از ارسال پیامهای مخفیانه و ذلیلانه دولتمردان ایران، برای مذاکره مجدد با آمریکا، بشدت عصبانی‌ند ولذا با توجه به کاهش شدید ارزش پول ملی و عدم اقدام جدی دولت، جهت برطرف کردن فشارهای اقتصادی مردم، باید گفت؛ دولت لیبرال حسن روحانی زمینه‌های فتنه جدید در سال 98 را با شعار "پول من کو؟" در حال کلید زدن است!

والسلام   

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ