سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای ابن مسعود! هرکس دانش آموزد و بدان عمل نکند، خداوند روز قیامت او را کور محشور می گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 97 دی 15 , ساعت 3:24 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اولین اقدام حسن روحانی بعد از نشستن بر کرسی ریاست جمهوری در سال 92 شرطی کردن ملت ایران نسبت به مذاکرات هسته ای بود که در این راه به اهدافش رسید، حال بعد از شکست و افتضاح برجام، مدتی است که طرح نفاق‌آلود شرطی نمودن مردم، برای بسترسازی فتنه جدید را آغاز کرده است!

کارشناسان سیاسی و اقتصادی، حامی و منتقد دولت بر این باورند که حداکثر 30 درصد مشکلات اقتصادی مربوط به تحریم‌ها برمی‌گردد، اما جریان نفوذی درون دولت، ناجوانمردانه و منافقانه، اجازه حل مشکلات اقتصادی ملت و کشور را نمی‌دهد و یا برخلاف مصالح ملت و کشور، منابع استراتژیک ارزی را با ثمن بخس حراج می نماید!(18 میلیارد دلار و 80 تن سکه طلا) مثلا گوشت وارداتی را بیش از 4 ماه در مبادی ورودی گمرکات، معطل نگه داشته و با بالا رفتن نجومی قیمت گوشت و احتمال اعتراض ملت، اجازه ترخیص آن را صادر می‌کند! و یا زمینه اعتصاب کامیون‌داران را به قیمت بالا رفتن مایحتاج مردم کلید می‌زند! و بعد از بهره‌برداری سیاسی و بازی با رانندگان کامیون، اجاز ترخیص لاسیتک و نوزیع آن را صادر می‌کند!

مردم بصیر ایران اسلامی دریافته‌اند که دولت اعتدال نابکارانه، قصد شرطی کردن مردم، نسبت به حل مشکلات اقتصادی بر اساس منافع شیطان بزرگ و اروپا را در سر می‌پروراند و لذا مشکلات ملت را زمانی برطرف می‌کنند! که عده‌ای از مردم بر علیه نظام اسلامی، شعارهای هنجارشکنانه سردهند!

این را بدانیم که اگر فتنه گران سال 88 شعار "انتخابات بهانه است / اصل نظام نشانه است"، را سر می دادند، این روزها فتنه گران نفوذی در بطن دولت و مجلس، منافقانه در پس پرده، شعار "مذاکره (با آمریکا) بهانه است / اصل نظام(ولایت فقیه) نشانه است"، را دنبال می‌نمایند.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ