سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توکّل، دژ حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 دی 21 , ساعت 9:45 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در 30 مرداد سال 95 مرحوم حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش با سخنانی بر ضد امنیت ملت و کشور، مدل آلمان و ژاپن را برای اجرایی کردن به حسن روحانی در دولت دومش سفاش کرد و گفت:

«اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روزها محکم‌ترین اقتصاد دنیا را دارند، اینها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند، محروم شدند، نیروهای نظامی بیشترین خرج کشورهای در حال جنگ را می‌بردند، ... این راه در ایران باز شده است و مدیران و دلسوزان و معلمان باید وارد این فضاه شوند؛ مطمئنم دوره دوم دولت روحانی می‌تواند ما را به آنجا برساند.»

دیروز از همان محلی که صدای ضد امنیتی و ضدانقلابی هاشمی رفسنجانی برخاسته بود، حسن روحانی سالگرد فوت رفسنجانی را از محل جیب ملت برگزار کرد! البته حسن روحانی به وصیت آن مرحوم عمل و بودجه دفاعی کشور را به شدنت کاهش داد، هر چند در مراسم جشن سالگرد آن مرحوم، (صدای کف و سوت تشویق روحانی!) مزورانه از توان نوشکی دفاع کرد!

حسن روحانی در مرکز اجلاس سران، هاشمی را مبتکر انقلاب! جلوتر از امام! سازنده موشک! سانتریفیوژ! رزمنده موفق تمام عملیاتهای دفاع مقدس! و در نهایت اگر هاشمی نبود انقلاب نبود! معرفی کرد.

چرا سالگرد آن مرحوم فاقد وصیت نامه مغروق در استخر فرح را در محل مزارش (حرم امام خمینی) برگزار نکردند، تا مدیران و وزیران بی‌کفایت بر سر قبر او فاتحه‌ای بخوانند؟! چرا در زمانی که ملت تحت شدیدترین فشار اقتصادی قرار دارند، از محل جیب ملت سالگرد چندین میلیارد تومانی برای آن مرحوم برگزار می‌کنند؟!

حسن روحانی باید پاسخ دهد؛ آن همه تجلیل نابجا از هاشمی رفسنجانی برای چه بود؟! چرا از جیب ملت شعار دروغ داد و از جیب خود هزینه نکرد؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ