سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن همانند دیدن نیست ، چه بود که دیده‏ها چیزى را چنانکه نیست نشان دهد ، لیکن خرد با کسى که از آن نصیحت خواهد خیانت نکند . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 97 دی 25 , ساعت 2:24 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در چند روز گذشته حسن روحانی دو وعده 1-توزیع گوشت گوسفندی 2-ارسال ماهواره پیام به فضا را به مردم داد، ولی هیچکدام به ثمر ننشست!

1-دیروز هواپیمای بوئینگ 707 حامل گوشت، در نزدیکی تهران، با منازل مسکونی برخورد و گوشتهای وارداتی، قبل از رسیدن بدست ملت، در آتش کباب شد!

2-امروز ماهواره پیام بعد از موفقیتهای اولیه و قبل از قرار گرفتن در جو زمین، از ماهواره بر جدا نشد و در مدار قرار نگرفت!

در خصوص دو وعده ناموفق، به رئیس جمهور باید گفت:

اولا جناب روحانی! شما مدتها با مردم بازی کردید و بخاطر کسب رضایت کدخدا(آمریکا) 2 سال قبل اجازه پرتاب ماهواره را که در سکوی پرتاب قرار گرفته بود، ندادید!

ثانیا آقای رئیس جمهور! شما 8 ماه بعد از خروج ترامپ از برجام، کشور و ملت را معطل وعده‌های کذب سه کشور اروپایی نمودید! ارزش پول ملت را نابود کردید! در اوج مشکلات شدید اقتصادی مردم، چشم خود را به توطئه قاچاق گسترده دامهای مولد از کشور بستید! و حالا به فکر واردات گوشت منجمد گوسفندی از قرقیزستان افتاده‌اید!

ثالثا امروز وعده‌های رئیس جمهوری که ملت را به بازی گرفت، با قرار نگرفتن ماهواره در مدار زمین و سقوط هواپیمای حامل گوشت، به صورتش برخورد کرد و بازهم زمینه ریشخند، به ریش بزک کرده! برای دشمنان فراهم شد.   

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ