سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان مسلمان هدیه ای برتر از سخنی حکیمانه که خداوند بدان، هدایتش را افزون کند یا از نابودیش برهاند به برادرش نداده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 97 دی 28 , ساعت 7:53 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

روز 26 دی ماه 94 روز اجراء ننگین برجام است. در آن روز، حسن روحانی با نعره بلند خبر از لغو تمامی تحریمها داد! و در فردای آن روز، شبکه رسانه‌ای حامی دولت، با یک پروپاگاندای تبلیغاتی، برجام را فتح الفتوح دولت معرفی و این تیترها بر صفحه اولشان نقش بست!

«فروپاشی تحریم»، «صبح بدون تحریم»، «تحریم‌ها به تاریخ پیوست»، «تحریم‌ها هم رفت»، «اینک بدون تحریم»، «پیروزی تدبیر بر تحریم»، «خلاص شدیم، سلام بر ایران بی‌تحریم»، «سپیده ‌دمید»، «تحریم تمام شد»م

اکنون با گذشت سه سال از برجام، شاهد شدیدترین بحران اقتصادی کشور و مردم هستیم، اما آیا جریان رسانه‌ای نابکار حامی دولت، حاضرند، یک بار دیگر تیترهای روزنامه‌های سال 94 خود را بنگرند؟! در این روزها مسئول دولتی که وعده لغو تحریمها را نعره می‌زد، در سالگرد برجام دیگر از فتح الفتوح خود در صدا و سیما سخن نمی‌گوید و همچون جشن سالگرد مرحوم رفسنجانی از جیب ملت! برای مرده برجام، سالگرد نمی‌گیرد!

کاش در سالگرد برجام، حسن روحانی از افتضاح بزرگ برجام، برائت می‌جست! تا انقلاب اسلامی و ملت ایران، از برزخ جریان لیبرالیسم نوکر غرب، آزاد می‌شد! اما سکوت منافقانه دولت در سالگرد برجام، خبر از آن دارد، که لیبرالهای نفوذی در دولت و مجلس، بر اساس فرمان کدخدا(آمریکا) بمانند اتحادیه اروپا، از مرده برجام حمایت خواهند کرد!

راستی! ظریف و تیم مذاکره کننده هسته‌ای بخاطر برجام 750 سکه و مدال از حسن روحانی گرفته‌اند! چرا در سالگرد برجام سکه ها و مدالها را پس نمی‌دهند؟!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ