سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برتری دانشمند بر غیر او، مانند برتری پیامبر بر امتش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 97 بهمن 4 , ساعت 2:57 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی، جریانات غربگرا، (جبهه ملی، نهضت آزادی، کارگزاران سازندگی، احزاب منحله مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی، که از مکتب لیبرالیسم پیروی می کنند) بعنوان ستون پنجم دشمن، ماموریت حمله به اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی را داشته و دارند، حتی فردی که بعنوان استوانه نظام! (که عزائیل جانش را در استخر فرح ستاند) هر گاه مردم به او رأی نمی‌دادند، جمهوریت نظام را زیر سئوال می‌برد و مرموزانه می‌گفت؛ شکایت پیش خدا می‌برم!(شکست انتخابات 84 در برابر احمدی نژاد) اما هر گاه، با رأی مردم به قدرت می‌رسید از درون حرم قدرت، موریانه‌وار اسلامیت انقلاب را خدشه دار می‌‌کرد!ن

حال فرد دیگری از قماش استوانه! به نام حسن روحانی در کسوت لباس مقدس روحانیت و ریاست جمهوری بر اساس مبانی لیبرالیسم غرب، به اسلامیت و جمهوریت انقلاب اسلامی تاخته! و در جمع مدیران وزارت ارتباطات سخنانی را بر زبان آورد، که موجب موضع‌گیری جدی و قاطع مراجع تقلید و خوشحالی شیطان بزرگ و صهیونیسم شد. روحانی در سخنان ضدانقلابی خود گفت: «انگار ما اختیاری از آسمان داریم که می‌توانیم بر زمینیان هر فرمانی را صادر کنیم، نه این‌طور نیست، چنین چیزی وجود ندارد. این‌طور نیست که ما اختیار داشته باشیم. خداوند به پیغمبرش می‌گوید: «وَ ما أَنْتَ عَلَیْهِمْ بِوَکِیلٍ، تو وکیل مردم نیستی، تو چکار به کار مردم داری؟»

برای پی بردن به اهدف شوم و ضدانقلابی حسن روحانی کافی است به سه مشخصه لیبرالیسم، توجه نمائیم:

اولین مشخصه لیبرالیسم، جهان بینی امانیسم(اصالت فرد) است. در تفکر لیبرالیسم و روحانی انسان آزاد است هر کاری انجام دهد، چون انسان جای خدا قرار گرفته است

دومین مشخصه لیبرالیسم، راسیونالیسم(اصالت عقل) است که معنی آن، عقل مطلق منهای وحی است! قوانین حاکم بر لیبرالیسم بر اساس راسیونالیسم تنظیم گردیده، یعنی عقل تو بدون نیاز به وحی می‌تواند قانون بنویسد! لیبرالیسم عقل معرفتی انسان را به بند کشیده و عقل جزیی را بکار می‌بندد.

سومین مشخصه لیبرالیسم مکتب اخلاقی است.لیبرالیسم بعنوان مکتب اخلاقی، وجدان مادی آدمی را بجای وجدان توحیدی قرار می‌دهد و تنها منافع فرد اهمیت دارد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ