سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ویژگیهای مؤمن آن است که از حرامها پاک باشد و در شبهه ها توقف کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ به علی علیه السلام ـ]
 
پنج شنبه 97 بهمن 11 , ساعت 5:45 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

 بعد از 8 ماه معطل نگه داشتن اقتصاد کشور از سوی لیبرالیسم نفوذی در قوه مجریه، بلاخره کانال مالی سه کشور اروپائیINSTEX مخفف Instrument in Support of Trade Exchanges (ابزار پشتیبان مبادلات تجاری) تصویب و رسانه ای گردید.

این کانال مالی که محدود به فروش غذا و دارو استبه پاس خدمات ارزنده حسن روحانی به آمریکا، اروپا و اسرائیل و خیانت به کشورن و مردم ایران، از سوی سه کشور اروپایی با اجازه کدخدا(آمریکا) به حسن روحانی اهداء گردید! ممکن است، همراهان وبلاگ "وزنه سیاسی"، از میزان خدمت و خیانت حسن روحانی سئوال نمایند.

باید گفت؛ حسن روحانی در اجراء فوری برجام، 111 امتیاز نقد،(نابودی 80 درصد تأسیات هسته‌ای) را داد و چند وعده نسیه از کشورهای 5+1 گرفت! زیرا قرار بود پس از اجراء برجام همه تحریمها لغو و نفت ایران به تمام جهان صادر و پول آن به ایران برگردد، اما تحریمها فقط تعلیق شد! و پس از پاره شدن برجام از سوی ترامپ، همه تحریمها با شدت و گسترش بیشتری بر کشورمان اعمال گردید!

بعد از خروج آمریکا از برجام، انتظار منطقی، خروج رئیس جمهور ایران از برجام بود، ولی حجم خیانتهای روحانی، آنقدر گسترده بود، که خروج از برجام را مساوی با ساقط شدن خود و مرگ جریان لیبرالیسم خائن در مجلس و دولت می‌دانست، لذا بجای خرید نفت از سوی اتحادیه اروپا، به بسته خرید مواد غذایی و دارویی اروپا راضی شد! و گاو حسن، موش زائید!

پیشنهاد! بر خلاف فرار ابوالحسن بنی صدر با پوشش زنانه، حسن روحانی می‌تواند با لباس روحانیت و تحت یک سفر رسمی، به همان محل پناهندگی بنی‌صدر، یا محل اخذ دکترای قلابی خود، انگلستان پناهنده گردد. البته حاج حسن حرفه‌ای، چندین بار از معجزه پاسپورت دوم(تابعیت انگلستان) هم استفاده کرده است!

والسلام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ