سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قرآن را فرا گیرید که بهترین سخن است و در آن تفقّه کنید که بهار دلهاست واز روشنی آن شفا بجویید که شفای سینه هاست . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 97 بهمن 12 , ساعت 10:19 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چند تحلیل کوتاه

1-حسن روحانی 7 اردیبهشت 92 گفت: «آیا اموری چون افزایش نقدینگی در جامعه و 7 برابر شدن آن و تبدیل 68 هزار میلیارد تومان نقدینگی جامعه در عرض 7 سال به 450 هزار میلیارد تومان ربطی به تحریم‌ها داشت؟ یا به مدیریت ضعیف مسئولان امر بر می‌گردد؟»

کدام مسئول احمق نقدینگی را از 450 هزار میلیارد تومان در سال 92 به یک تریلیون 602 هزار میلیارد تومان، طی 5 سال رساند؟! قطعا اینت حجم نقدینگی نتیجه مدیریت ضدانقلابی روحانی و دوستانش است!

2-حسن روحانی 7 خرداد 92، خطاب به دولت قبل گفت: «مشکل کجاست؟ عدم مشورت، بی‌ثباتی در مدیریت و خودشیفتگی مشکل دولت گذشته بود. دولت تدبیر و امید، قادر است مشکلات را حل‌ و فصل کند.»

مشکل اینجا است که ملت ایران به جای تدبیر دولت، با تزویرش روبرویند! زیرا با تزویر دولت، مردم، قبل از طلوع آفتاب به صف مرغ و گوشت و برنج کشانده می شوند!

3-حسن روحانی 11 بهمن 97 گفت: «مشکلات ما عمدتاً به فشار آمریکا و اذنابش بر می‌گردد.»

روحانی درست می گوید؛ زیرا اذناب آمریکا، یعنی لیبرالهای نفوذی در دولت و مجلس‌، به نمایندگی از آمریکا، به غارت سفره ملت ایران مشغولند!

4-حسن روحانی 11 بهمن 97 گفت: «بالاترین افتخار سیاسی ایران در دهه‌ها و قرون اخیر، مذاکرات قدرتمند ایران در برابر شش قدرت بزرگ جهان بود و پیروزی‌هایی که در عرصه‌های مختلف در این مذاکرات برای ایران به دست آمد، هیچ‌گاه از دست نخواهد رفت.»

خائنین ایرانی که پیمانهای ننگین ترکمنچای، گلستان، رژی، گلداسیت، پاریس، رویترز، دارسی و حاتم‌بخشی هرات، بحرین، 2030 ، برجام، FATFرا امضاء کرده‌اند، می‌گویند؛ خائن نیستیم! باید گفت؛ هم خائنند و هم منافق!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ