سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به غالب پسر صعصعه ابو الفرزدق در گفتگویى که میانشان رفت فرمود : ] شتران فراوانت را چه شد ؟ [ گفت : امیر مؤمنان پرداخت حقوق پراکنده‏شان کرد . این بهترین راه آن است . [نهج البلاغه]
 
جمعه 97 بهمن 12 , ساعت 9:14 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

چه رابطه ای بین خروج ترامپ از برجام و "کانال ابزار پشتیبان فعالیت‌های تجاری" (INSTEX) اروپا بعد از 9 ماه وجود دارد؟

آیا خیانت و توهین سه کشور اروپایی به ملت ایران با هماهنگی آمریکا و همکاری محرمانه لیبرالهای نفوذی دولت، آنهم با مأموریت مذاکره کنندگان هسته‌ای ایران انجام گرفته است؟!.

وقتی به وظایف اروپا در پیوست برجام نگاه کنیم، اروپا باید با تحریم های ثانویه آمریکا مقابله و خرید نفت ایران را تضمین و همکاری بانک ها و شرکت های اروپایی با ایران را تسهیل نماید. اما بعد از بازی موش و گربه، ارائه "کانال ابزار پشتیبان فعالیت‌های تجاری" اروپا بعد از توهین بزرگ اجراء برجام، دومین توهین بزرگ به ملت ایران است و لذا اگر مسئولین دولت اعتدال و وزارت خارجه کشورمان "کانال ابزار پشتیبان فعالیت‌های تجاری" (INSTEX) اروپائی را به دهانشان نکوبند، قطعا ملت ایران، مهر خیانت را به پیشانی آنان خواهد زد.

با توجه به ارائه "کانال ابزار پشتیبان فعالیت‌های تجاری" اروپا و خیانت و خدعه دولت ایران بر علیه کشورمان، شورای عالی امنیت ملی کشور، اجازه ندهد، لیبرالهای خیانتکار در دولت و مجلس، در سالگرد چهلمین فجر انقلاب اسلامی، استقلال و عزت ملت ایران را با بسته غذایی-داروئی اروپا به بازی گیرند و لذا سریعا پرونده هسته‌ای را از دالان خیانت وزارت خارجه خارج و بخاطر شرایط جنگ همه جانبه اقتصادی آمریکا، به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپرده شود، زیرا بدون حضور سپاه پاسدارن در مذاکرات، مستکبرین جهان، امتیازی به ملت ایران نخواهند داد.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ