سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین همدم، دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 97 بهمن 20 , ساعت 10:14 صبح

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بر اساس آموزه های قرآنی، امروز در کشور ایران 3 جریان حـــزب‌الله(انقلابی) مـنـافق(لیبرال و غیرانقلابی) و حــزب‌الشیطان(ضدانقلابی) با اهدافی از پیش تعیین شده فعالیت می کنند.

اهداف جریان حزب‌الله یا انقلابی، اسلام، انقلاب، خط امام و رهبری است.ن اهداف جریان منافق یا غیرانقلابی و لیبرال، قدرت‌پرستی، بیگانه پرستی و اشرافی گری از طریق تصاحب اموال نامشروع است. اهداف جریان حزب‌الشیطان یا ضدانقلابی با آمریکا و رژیم صهیونیستی، تغییر نظام اسلامی و براندازی است.

بعد از رحلت حضرت روح الله دو جریان غیر انقلابی و ضدانقلابی با هم افزایی دشمنان خارجی انقلاب اسلامی، جهت به حاشیه راندن و فراموشی اهداف بلند اسلام، انقلاب و راه امام، فعال شده و به برخی از مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز نظام اسلامی نفوذ کردند و لذا در تلاشی مذبوحانه بدنبال تغییرات اساسی در مبانی اسلامی و انقلاب اسلامی هستند.

این روزها فجر فاطمی چهل و یکمین سال انقلاب را تجربه می‌کنیم و در 22 بهمن، آغاز 41 سالگی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت، اما آنچه در آغاز دهه پنچم انقلاب اسلامی اهمیت دارد، تحقق و انسجام "یـــــاران انــقــلاب"(جریان سازی انقلابی) است.

ارزیابی عملکرد دو جریان غیر انقلابی و ضدانقلابی،(لیبرال و اپوزیسیون) خبر از فتنه سال 98 می‌دهد و لذا اهداف "یــــاران انــقــلاب" (جریان انقلابی)، در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی در مردم، تقابل با فتنه، افشاء چهره مسببان بحران اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و هموار کردن مسیر تحقق دولت اسلامی در انتخابات مجلس سال 98 است.

والسلام   

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ